Internetipanga võimalused ja turvalisus

Citadele Internetipangas saate teha finantstehinguid ööpäevaringselt turvaliselt igas maailma paigas

Ühele isikule saab vormistada juurdepääsu internetipangas mitmele kliendi (nii juriidilise kui eraisiku) kontole ning klient saab vormistada ühele kontole ligipääsu mitmele isikule. Klient saab internetipanga kasutajatele määrata erinevad kasutusõigused.

Internetipanga kaks peamist kasutajaõiguste valikut

  1. Täielik kasutusõigus - võimaldab teostada arveldusi kõikidel kontodel, millele on Teil juurdepääs.
  2. Vaatamisõigus – võimaldab kliendikonto informatsiooni vaadata.

Klient saab määrata igale kasutajale spetsiaalse ligipääsu tema poolt valitud teenustele, näiteks täielik kasutusõigus arvelduskontol, ent kaardikontol on antud vaatamisõigus. Samuti on võimalik kasutajale piirata ligipääs mõnele kliendi kontole.

Internetipanga enamkasutatud teenused

  • Info konto jäägi ja tehingute kohta
  • Kontoväljavõte vaatamine, allalaadimine ja salvestamine PDF formaadis
  • Ülekanded, kaasa arvatud valuuta konverteerimine
  • Salvestada oma määratud maksed
  • Arvete tasumine
  • Püsimaksekorralduse lepingu sõlmimine
  • Tellida uusi pangakaarte, olemasolevaid blokeerida ning blokeeringust vabastada
  • Sõlmida SMS panga leping ning muuta selle seadistusi
  • Avada kogumiskonto või tähtajaline hoius
  • Saata pangale vabas vormis teateid

Citadele Internetipanga kasutamiseks on vaja

  • Internetiühendusega arvuti.
  • Arvutis operatsioonisüsteem Windows, Linux või Macintosh.
  • Veebilehitseja Internet Explorer 9+, Mozila Firefox 30+, Google Chrome 32+, või Opera 19+.

Internetipanka pääseb ka tahvelarvuti või nutitelefoniga.

Internetipanga turvalisus

Citadele internetipanga kasutamine on turvaline.

Et ära hoida volitusteta juurdepääsu Teie kontole Citadele internetipangas, on sisse seatud mitmeastmelise turvasüsteem koos spetsiaalse andmetevahetuse protokolliga (SSL – Secure socket layer). Viide krüpteeritud ühendusele Teie veebilehitsejas näitab protokolli kasutamist. Klikkides lukul saate infot andmete kodeerimise meetodi kohta, mida on kasutaud internetipangas.

Autoriseerimine tuvastab kasutaja järgmiselt:

  • Kasutajanimi, mis on valitud kasutaja poolt,
  • Salasõna, mille väljastab pank suletud ümbrikus ja mille kasutaja vahetab ära esimesel internetipanga kasutamisel ja
  • Autoriseerimiskood valitud autoriseerimisvahendite hulgast

Nende andmete edastamine kolmandatele isikutele on keelatud!

Turvalisuse huvides soovitab Internetipank perioodiliselt salasõna vahetamist, vajadusel saab kasutaja seda muuta ka ise.

Pidage meeles, et kõik Internetipanga ühendused, salasõna muutmised ja teised toimingud salvestatakse. Süsteem võimaldab jälgida tehtud toimingute ajalugu, mis võimaldab tuvastada volitamata ühendused.

Kui Internetipanga kasutamisel tekib tõrge

  • Kui kasutajanimi või salasõna on sisestatud ebakorrektselt või on sisestatud mitte eksisteeriv salasõna, tuvastab süsteem identifitseerimata kasutaja. Kontrollige sel juhul, et sisestamisel ei ole tehtud viga ja suurtäht ei ole aktiivne ning proovige uuesti.
  • Kui salasõna sisestada valesti mitmel korral, blokeeritakse kasutajanimi. Avamiseks helistage klienditeeninduse numbrile 7700000 ning vastake teenindaja esitatud kontrollküsimustele.
  • Kui olete kasutanud sümboleid, mida Internetipank ei toeta (näiteks: ā, č, д, -, % vm.), tuvastab süsteem, et kasutajanimi on sisestatud valesti.
  • Kui olete mitu korda järjest sisestanud autoriseerimiskoodi valesti, blokeeritakse ligipääs internetipanka. Sel juhul on avamine võimalik vaid Citadele klienditeeninduses.
  • Kui kasutaja veebilehitseja ei toeta funktsioone, mis on vajalikud internetipanga täielikuks toimimiseks, avaneb lehekülg, mis suunab Teid brauseri viimase versiooni allalaadimisele.

Soovite lisainfot?

Helistage 77 00 000 või kirjutage info@citadele.ee