Citadele Äriportaal

Mida teha, kui ei õnnestu äriportaali siseneda?

Kui oled töötaja, kes esindab ettevõtet ja sul äriportaalis autoriseerimine internetipanga kaudu ei õnnestu, astu järgmised sammud:

  • kontrolli  internetipanga lepingust või allkirjaõigusliku isiku juures, kas sulle on antud õigus pääseda juurde ettevõtte kontole ja kolmandate osapoolte veebilehtedele.
    Äriportaalile on juurdepääs vaid neil kasutajatel, kellele ettevõte on andnud volitused kolmandate isikute ja panga veebilehtedel autoriseerimiseks ettevõtte nimel;
  • ettevõtte juht ja/või allkirjaõiguslik isik peab internetipangas esitama vabas vormis allkirjastatud avalduse, milles on märgitud, millisel kasutajal on tarvis õigust end ettevõtte nimel kolmandate isikute ja panga veebilehtedel identifitseerida;
  • kui ka pärast kahte esimest sammu ei õnnestu end äriportaalis autoriseerida, palume teha autoriseerimisseansist ekraanipildid ja võtta ühendust meie klienditoega. 

Kui oled füüsiline isik, kes tegeleb majandustegevusega (füüsilisest isikust ettevõtja), siis juhul, kui sisselogimine ei õnnestu, esita palun internetipangas vabas vormis korraldus, milles teavitad meid oma tööalasest staatusest ja soovist pääseda äriportaali, autoriseerides end internetipanga kaudu.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?