Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata MobileSCAN autoriseerimisvahendite küsimustes?

Kus sa makse tegid?

Kas makse on üle 10 000 euro?

Millist autoriseerimisseadet sa kasutad?

Kuidas saan suurendada oma MobileSCAN limiite ilma pangakontorit külastamata?

Pea meeles, et kaugteel saab MobileSCANi limiite muuta vaid varasemalt tuvastatud klient, st kui tulid kliendiks läbi meie mobiiliäpi, siis pead olema eelnevalt käinud kontoris pangatöötaja juures tuvastamisel.

Selleks, et saaksime MobileSCANi limiite kaugteel muuta, tuleb teha kahte asja:

1.Esita avaldus. 
Selleks logi sisse internetipanga täisversiooni (meie veebisaidi kaudu) ja klõpsa jaotises Kirjavahetus pangaga valikul Vabas vormis allkirjastatud avaldus.

Sisesta järgnev info:

  • Pealkiri: MobileSCAN limiidi suurendamine
  • Konto nr autoriseerimiseks: vali nimekirjast mõni oma kontodest
  • Teate sisu: Täida lahter kasutades järgnevat põhja: Palun suurendada oma MobileSCAN limiite kaugteel, sest ... (kirjelda põhjust)

Vajuta "Järgmine" ja kinnita avaldus kasutades oma autoriseerimisseadet. 

Sa saad kontrollida, kas sinu avaldus on edukalt edastatud Dokumentide ajaloost. Näed avalduse kõrval märget "P", mis tähendab, et taotlus on võetud töösse.

2. Helista panka numbril 77 00 000 ja teata pangatöötajale, et oled esitanud taotluse oma MobileSCANi limiidi suurendamiseks.

Ole valmis ennast telefoni teel tuvastama.

 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?