Pangateenused eriolukorra ajal

Koroonaviiruse leviku tõttu on Eestis kehtestatud eriolukord. Seetõttu teeme muudatusi klienditeeninduses, et hoolitseda klientide tervise eest ja aidata kaasa viiruse COVID-19 leviku piiramisele. Alates 20.03.2020 toimub klientide teenindamine pangakontoris vaid eelneval kokkuleppel. Tuletame meelde, et suurem osa meie toodetest ja teenustest, sh ka klienditugi, on kättesaadavad e-kanalite kaudu, seetõttu palume Teil tõsiselt kaaluda meie pangakontorite külastamise vajadust.

Korduma kippuvad küsimused

 

Maksepuhkus

Pakume kriisist põhjustatud ajutiste makseraskuste tekkimisel võimalust taotleda ettevõtete laenudele maksepuhkust kuni kolmeks kuuks. Läheneme igale kliendile personaalselt ja analüüsime igat juhtumit eraldi.

Loe lähemalt

Maksa arveid läbi e-teenuste

Maksa arved lihtsalt, kiirelt ja mugavalt internetipangas, kus kiirmaksed on võimalikud ööpäevaringselt kiireloomulisteks olukordadeks.

Klienditugi 24/7

Ka eriolukorra puhul oleme oma klientidele ööpäevaringselt kättesaadavad mitmetes kanalites – internetipanga kirjavahetuses, Whatsapp vestluses (tel. nr +371 28660011), sotsiaalvõrgustikes, helistades numbrile 7700 000 või kirjutades e-postile info@citadele.ee. Kirjuta või helista, me aitame leida lahenduse mistahes küsimusele. Palume mõistvat suhtumist, kui telefonikõne ootejärjekord võib venida tavapärasest pikemaks.

Internetipank

Internetipangas saad kiirelt, mugavalt ja ohutult:

  • Teostada makseid;
  • Koostada või muuta maksekava (uued kliendid saavad seda koostada kohapeal konto avamise hetkel);
  • Ühendada Mobilescan

Muud teenused

  • Kui kauplejatel on vajalik teostada sularaha sissemakseid sularahaautomaadi kaudu, pakume sularahaautomaatide kaarti kui ka inkassoteenuseid koostöös meie partneriga EuroCash.
  • Kauplejatele vajaliku kaardimakseterminali lepingut saab allkirjastada elektrooniliselt, sealhulgas tagame seadistamise koostöös oma partneritega.