Pangateenused eriolukorra ajal

Koroonaviiruse leviku tõttu on Eestis kehtestatud eriolukord. Seetõttu teeme muudatusi klienditeeninduses, et hoolitseda klientide tervise eest ja aidata kaasa viiruse COVID-19 leviku piiramisele. Alates 20.03.2020 toimub klientide teenindamine pangakontoris vaid eelneval kokkuleppel. Tuletame meelde, et suurem osa meie toodetest ja teenustest, sh ka klienditugi, on kättesaadavad e-kanalite kaudu, seetõttu palume Teil tõsiselt kaaluda meie pangakontorite külastamise vajadust.

Korduma kippuvad küsimused

 

Maksa arveid läbi e-teenuste

Maksa arved lihtsalt, kiirelt ja mugavalt internetipangas, kus kiirmaksed on võimalikud ööpäevaringselt kiireloomulisteks olukordadeks.

Klienditugi 24/7

Ka eriolukorra puhul oleme oma klientidele ööpäevaringselt kättesaadavad mitmetes kanalites – internetipanga kirjavahetuses, Whatsapp vestluses (tel. nr +371 28660011), sotsiaalvõrgustikes, helistades numbrile 7700 000 või kirjutades e-postile info@citadele.ee. Kirjuta või helista, me aitame leida lahenduse mistahes küsimusele. Palume mõistvat suhtumist, kui telefonikõne ootejärjekord võib venida tavapärasest pikemaks.

Internetipank

Internetipangas saad kiirelt, mugavalt ja ohutult:

  • Teostada makseid;
  • Koostada või muuta maksekava (uued kliendid saavad seda koostada kohapeal konto avamise hetkel);
  • Ühendada Mobilescan

Muud teenused

  • Kui kauplejatel on vajalik teostada sularaha sissemakseid sularahaautomaadi kaudu, pakume sularahaautomaatide kaarti kui ka inkassoteenuseid koostöös meie partneriga EuroCash.
  • Kauplejatele vajaliku kaardimakseterminali lepingut saab allkirjastada elektrooniliselt, sealhulgas tagame seadistamise koostöös oma partneritega.