https://www.citadele.ee/et/business/phonepos

Küpsiste kasutamise teade

Kasutame oma veebilehel enda ja kolmandate isikute küpsiseid. Küpsiste, mis aitavad, meil veebilehti toimimas ja turvalisena hoida, kasutamine ei vaja sinu nõusolekut. Statistika, analüütiliste ja turunduslike küpsiste puhul vajame sinu nõusolekut, et võimaldada mugavamat veebilehe ja veebipõhiste teenuste kasutamist ning pakkuda sulle kasutusharjumustele vastavat sisu ja teenuseid. Võid kõnealuste küpsiste kasutamisega nõustuda, klõpsates nuppu „Nõustun“, ning samuti võid kõpsiste kasutamise nõusoleku igal ajal tagasi võtta või seda muuta, kasutades selleks järgnevat veebilinki: Küpsiste seaded. Lugege lähemalt: Küpsiste kasutamise tingimused.

Citadele Phone POS

Kasuta oma Android-telefoni kaardimakseterminalina ja võta vastu viipemakseid.

photo
icon

Tellimustasuta

Maksa ainult tehingute eest

icon

Alati kaasas

Võta makseid vastu igal pool ja igal ajal

icon

Turvaline lahendus

Kaardiandmeid telefoni ei salvestata

Võta viipemakseid vastu Androidi telefoniga

Citadele Phone POS on äpp, mis võimaldab sul oma Android telefoni või tahvelarvutiga vastu võtta pangakaartide või muude maksevahenditega tehtavaid viipemakseid

  • Tavahind 1,25% + 0,02 EUR tehingu kohta
  • Aktsepteeri makseid igal pool ja igal ajal, täiendav seade pole vajalik
  • VISA ja Mastercard sertifitseeritud lahendus, mis vastab nõutud ohutusstandarditele
  • Vaata tehinguid, halda kasutajaid ja seadmeid äriportaalis
  • Sobib kauplejatele, käsitöölistele, iluvaldkonna spetsialistidele, arstipraksistele, kulleritele, restoranidele ja toidu kulleritele, takso- ja sõidujagmisteenuse pakkujatele ning paljudele teistele
Telli
photo

Võta Citadele Phone POS pangakontorisse tulemata

  • Täida taotlus
  • Lae alla Citadele Phone POS mobiiliäpp oma Android telefoni või tahvelarvutisse
  • 1–3 tööpäeva jooksul saad kasutajanime ja parooli ning saad hakata makseid vastu võtma
photo

Äriportaal

Üks lihtne tasuta tööriist tehingute jälgimiseks ja e-arvete väljastamiseks. Proovi äriportaali juba täna

  • Õpi tundma oma klientide ostuharjumusi
  • Koosta e-arve ning saada see kliendi e-postile
  • Vaata ja halda arvete staatust
  • Koosta kiiresti vajalikud finantsaruanded
Loe lisaks

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kui panen kaardi nutitelefoni lähedale, ei juhtu midagi ja mõne aja pärast ilmub teade „Tehingu aeg on läbi“. Miks makse läbi ei lähe?

  1. Veenduge, et kaart on tõesti kontaktivaba (tähistatud vastava ikooniga).
  2. Veenduge, et kaart on pandud teie seadme NFC-mooduli lähedale. Lisateavet leiate siit: Citadele Phone POS ja tapXphone kasutusjuhend > Maksete vastuvõtmine.
  3. Võib-olla blokeerib seadme korpus NFC-signaali.
  4. Veenduge, et kaarti ei eemaldata NFC-mooduli lugemisväljast liiga kiiresti.
  5. Võib-olla on kaardi enda antenn kahjustatud (see pole harv juhus, kontrollige kliendiga, kuidas tema kaart teistes makseterminalides töötab).
  6. NFC-moodul võib olla kahjustatud. Võite proovida installida kolmanda isiku äpi, mis on mõeldud NFC-siltide lugemiseks (näiteks see), ja katsetada selle abil NFC toimimist.
     

Kui proovin makset vastu võtta, ilmub teade "Turvaoht. Praeguse ekraani katmine teise rakendusega on keelatud. Palun sulgege kõik segavad rakendused ja proovige uuesti!"

See teade ilmub mõne teise äpi tõttu, näiteks Facebook Messenger, Whatsapp, Viber, Skype, Twilight, Сleaner-master, Drupe või mõni muu äpp, mis võib olla teiste äppide lisandmoodul (st suudab ekraanil kuvada midagi muud kui teised äpid).
1. võimalus. Sulgege lihtsalt kõik äpid ja proovige uuesti.
2. võimalus. Deinstallige sellised äpid nagu Clean Master, CCleaner, DU Speed Booster, Go Speedvõi muud äpid, mis reklaamivad end rämpsu puhastajana või mobiilseadme võimendajana.
3. võimalus. Proovige deinstallida viirusetõrjeäpid (Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus, Kaspersky Internet Security Mobile jne).
4. võimalus. Varem installitud äppide puhul peate keelama kõik õigused, mis võimaldavad neil teiste äppide ekraani katta.

  • Avage "Seaded",
  • valige "Rakendused",
  • hammasrattaikoon või  ,
  • valige "Kasuta teiste rakenduste peal". Erinevates seadmetes (eri tootjad) võib nimi erineda. Näiteks võivad olla sellised valikud nagu "Kuva teiste rakenduste kohal" või "Pilt pildis". Samuti leiate selle jaotisest "Eriline juurdepääs".
  • keelake ekraani katmine äppides, kus see on lubatud,
  • peate keelama ka varjatud süsteemiäppide ekraani katmise õigused, klõpsates ikoonil "Kuva süsteemirakendused".

5. võimalus. Avage "Seaded" > "Rakendused" > "Vaikerakendused" > "Seadmeabi rakendus" > "Analüüsige ekraanil kuvatavat teksti" ‒ keelake see. Erinevates seadmetes (eri tootjatel) võib nimi erineda, kuid seadmeabiäpp tuleb keelata, kuna see võib ekraanil kuvatavat teksti analüüsida, et pakkuda sellega seotud sisu.
6. võimalus. Lülitage välja kõik käeliigutustega juhitavad funktsioonid (sh süsteemifunktsioonid) (mõnes seadmes on need esitatud menüüs "Seaded" > "Täpsemad seaded" (või "Ekraaniseaded") > "Täisekraan").
7. võimalus. Kontrollige oma seadme Android-operatsioonisüsteemi värskendusi ja ajakohastage see uusimale versioonile.
 

Miks ma ei saa äppi oma nutitelefoni installida?

Võimalik, et teie seadme omadused ei vasta äpi installimise nõuetele. Veenduge, et

  • teie seadmes töötab Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • teie Google-ID asukoht vastab teie regioonile.

Mis vahe on seadme lähtestamisel ja tavalisel sisselogimisel, mida mõnikord äppi sisselogimiskuval näen? Miks ma pean mõnikord käivitamiskoodi sisestama?

Käivitamine on protsess, mille käigus laaditakse seadmesse vajalikud seaded, et saaksite äppi kasutada. Programm võib taotleda seda protseduuri igal ajal, kuid ainult siis, kui on kahtlus, et teie seade ei vasta turvanõuetele. Lisateavet leiate siit: Kaupmehe veebiportaali juhend > Payment Terminal unbinding.

Soovin äppi kasutada oma poes, et nutitelefoniga pangakaarte aktsepteerida. Millest alustada?

Peaksite pöörduma makseteenuse osutaja poole ja taotlema mobiilimakse (PhonePOS-teenuse) aktiveerimist.

Kust saada äpp nutitelefoniga kontaktivaba kaardi vastuvõtmiseks?

Võite Google Playst äppi otsida ka "Citadele Phone POS" või "tapXphone" nime järgi.

Praegu on äpp saadaval ainult operatsioonisüsteemi Android OS v. 10.0+ jaoks.

Miks ma ei leia äppi tapXphone Google Play poest?

Võimalik, et teie seadme omadused ei vasta äpi installimise nõuetele. Enne äpi otsimist veenduge, et

  • seadmes on Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • teie Google-ID asukoht vastab teie regioonile.

Kuidas ma saan kaupmehe veebiportaalis oma vana nutitelefoni lahti ühendada, et saaksin tapXphoneʼi installida teise nutitelefoni?

Seda protseduuri on üksikasjalikult kirjeldatud siin: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Kui ma töötan kahes jaemüügikohas kahe erineva kaupmehe juures, kas ma saan oma nutitelefoni installida kaks äppi, et mõlemas kohas makseid vastu võtta?

Äppi saab seadmesse installida ainult üks kord.
See, kas saate äpis kasutada eri kontosid või mitte, oleneb sellest, milliseid makseteenuse osutajaid teie tööandjad kasutavad.
Kui makseteenuse osutajad on erinevad, on samas seadmes võimalik kasutada eri kaupmeeste kontosid. Peate lihtsalt sisse logides muutma makseteenuse osutajat.
Kui kaupmehi teenindab sama makseteenuse osutaja, ei toeta äpp eri kontode kasutamist. Saate sõnumi kehtetu kasutajanime või salasõna kohta. Sellises olukorras peate seadme igast kaupmehest (makseterminalist) iga kord lahti ühendama. Vaadake siia: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Miks ma ei näe telefoni äpis kõiki tehinguid?

Äpis näete ainult konkreetse seadmega tehtud jooksva (mitte suletud) tööpäeva toiminguid. Kaupmehe veebiportaalis saate vaadata kõiki tehinguid mis tahes huvipakkuva perioodi ja mis tahes seadme kohta, printida aruandeid, jälgida ja muuta kassapidajate olekut, deinstallida äppi ühest seadmest, et lasta see teise installida.

Miks SMSi/e-kirjaga saadetud salasõna ei tööta äppi sisselogimisel?

SMSi/e-kirja kaudu saabunud salasõna kasutatakse kaupleja veebiportaali sisselogimiseks, mitte äppi sisselogimiseks.
Kui logite äppi esimest korda sisse, on vaikimisi kasutatav parool teie kasutajanimi ( suur- ja väiketähe tundlik). Selle, mida te sisselogimiseks kasutate, määrab makseteenuse osutaja. Lisateabe saamiseks võtke ühendust makseteenuse osutaja klienditoega.

Terminali äppi sisse logides öeldakse, et pean sisestama käivitamiskoodi. Kust ma selle saan? Me pole midagi saanud.

Käivitamis- ja aktiveerimiskoodid saadab süsteem kaupmehe telefoninumbrile või e-posti aadressile, mis on üldjuhul märgitud teenuselepingusse. Telefoninumber või e-posti aadress võib olla erinev ja mitte see, mida te praegu oma seadmes kasutate.

Oleme pangaga lepingu sõlminud. Millal saame koodid terminali aktiveerimiseks?

Äpi aktiveerimiskoodid saadetakse sisselogimisprotsessi ajal (kui seade on edukalt vormindatud).
Aktiveerimiskood saadetakse e-kirja või SMSi teel kaupleja telefoninumbrile (mis on üldjuhul märgitud teenuselepingusse).

Kus asub iOSi operatsioonisüsteemi äpp?

Praegu on äpp saadaval ainult operatsioonisüsteemi Android OS v. 8.0+ jaoks.

Kui ma äppi sisse login, ilmub teade „Kontrollige sisestatud kasutajanime või salasõna õigsust“. Mida ma valesti teen?

Selline olukord võib olla tekkinud mitmel põhjusel.

  • Kui olete makseterminali juba aktiveerinud ja oma vaikesalasõna asendanud, sisestage kindlasti uus salasõna.
  • Kui on veel mõni kassapidaja, kes kasutab seadet sama kasutajanime/salasõnaga, siis kontrollige, kas ta on salasõna muutnud.
  • Kui unustasite pärast äpi aktiveerimist määratud salasõna, taastage vaikesalasõna kaupleja veebiportaalis. Üksikasju saate vaadata siit. Kaupmehe veebiportaali juhend > Äpi parooli lähtestamine.  
  • Kui teie seade on juba ühendatud teise kaupmehega (tema makseterminaliga) ja nad kasutavad seda. Sellisel juhul peate seadme eelmise kaupmehe makseterminalist lahti ühendama. See on võimalik kaupleja veebiportaalis eelmise kaupmehe konto all. Lisateavet leiate siit.
     

Miks ma ei saa äppi teise nutitelefoni installida? Saan teate, et selle seadme jaoks pole saadaval terminali. Mida see tähendab?

Võib eeldada, et taotlesite makseteenuse osutajalt ainult ühe makseterminali. Seetõttu ei saa teie teine seade aktiveerida makseterminali, mida pole olemas (kõik on juba aktiveeritud ja teiste seadmetega ühendatud).
Et teisaldada makseterminal teise nutitelefoni, peate esimese nutitelefoni terminalist lahti ühendama. Seda saab teha kaupmehe veebiportaalis. Lisateavet leiate siit: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Miks on PIN-koodi klahvistik erinev tavalisest ATM-i või makseterminali klahvistikust?

PIN-koodi turvaliseks sisetamiseks kasutame virtuaalset klahvistikku, kus numbrid on juhuslikus järjekorras ja eri suuruses. Selle eesmärk on kaitsta pangakaardi omanikku, et PIN-koos ei oleks äratuntav.

Miks klahvistiku numbrite paigutus ja nuppude suurus muutub iga kord kui klient sisestab PIN-koodi?

PIN-koodi turvaliseks sisetamiseks kasutame virtuaalset klahvistikku, kus numbrid on juhuslikus järjekorras ja eri suuruses. Selle eesmärk on kaitsta pangakaardi omanikku, et PIN-koos ei oleks äratuntav.

Millisesse telefoni saab installida äpi tapXphone?

Enne äpi kasutamist veenduge, et

  • teie seadmes töötab Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • seadmesse on installitud Google Play poe äpp.

Need on miinimumnõuded äpi installimiseks. Pärast äpi installimist kontrollib programm siiski teie seadme töökindlust. Kui teie seadme olek ei vasta turvanõuetele, võidakse äpi edasist kasutamist piirata.
 

Veel küsimusi
Kui panen kaardi nutitelefoni lähedale, ei juhtu midagi ja mõne aja pärast ilmub teade „Tehingu aeg on läbi“. Miks makse läbi ei lähe?

  1. Veenduge, et kaart on tõesti kontaktivaba (tähistatud vastava ikooniga).
  2. Veenduge, et kaart on pandud teie seadme NFC-mooduli lähedale. Lisateavet leiate siit: Citadele Phone POS ja tapXphone kasutusjuhend > Maksete vastuvõtmine.
  3. Võib-olla blokeerib seadme korpus NFC-signaali.
  4. Veenduge, et kaarti ei eemaldata NFC-mooduli lugemisväljast liiga kiiresti.
  5. Võib-olla on kaardi enda antenn kahjustatud (see pole harv juhus, kontrollige kliendiga, kuidas tema kaart teistes makseterminalides töötab).
  6. NFC-moodul võib olla kahjustatud. Võite proovida installida kolmanda isiku äpi, mis on mõeldud NFC-siltide lugemiseks (näiteks see), ja katsetada selle abil NFC toimimist.
     

Kui proovin makset vastu võtta, ilmub teade "Turvaoht. Praeguse ekraani katmine teise rakendusega on keelatud. Palun sulgege kõik segavad rakendused ja proovige uuesti!"

See teade ilmub mõne teise äpi tõttu, näiteks Facebook Messenger, Whatsapp, Viber, Skype, Twilight, Сleaner-master, Drupe või mõni muu äpp, mis võib olla teiste äppide lisandmoodul (st suudab ekraanil kuvada midagi muud kui teised äpid).
1. võimalus. Sulgege lihtsalt kõik äpid ja proovige uuesti.
2. võimalus. Deinstallige sellised äpid nagu Clean Master, CCleaner, DU Speed Booster, Go Speedvõi muud äpid, mis reklaamivad end rämpsu puhastajana või mobiilseadme võimendajana.
3. võimalus. Proovige deinstallida viirusetõrjeäpid (Eset Nod32 Mobile Security & Antivirus, Kaspersky Internet Security Mobile jne).
4. võimalus. Varem installitud äppide puhul peate keelama kõik õigused, mis võimaldavad neil teiste äppide ekraani katta.

  • Avage "Seaded",
  • valige "Rakendused",
  • hammasrattaikoon või  ,
  • valige "Kasuta teiste rakenduste peal". Erinevates seadmetes (eri tootjad) võib nimi erineda. Näiteks võivad olla sellised valikud nagu "Kuva teiste rakenduste kohal" või "Pilt pildis". Samuti leiate selle jaotisest "Eriline juurdepääs".
  • keelake ekraani katmine äppides, kus see on lubatud,
  • peate keelama ka varjatud süsteemiäppide ekraani katmise õigused, klõpsates ikoonil "Kuva süsteemirakendused".

5. võimalus. Avage "Seaded" > "Rakendused" > "Vaikerakendused" > "Seadmeabi rakendus" > "Analüüsige ekraanil kuvatavat teksti" ‒ keelake see. Erinevates seadmetes (eri tootjatel) võib nimi erineda, kuid seadmeabiäpp tuleb keelata, kuna see võib ekraanil kuvatavat teksti analüüsida, et pakkuda sellega seotud sisu.
6. võimalus. Lülitage välja kõik käeliigutustega juhitavad funktsioonid (sh süsteemifunktsioonid) (mõnes seadmes on need esitatud menüüs "Seaded" > "Täpsemad seaded" (või "Ekraaniseaded") > "Täisekraan").
7. võimalus. Kontrollige oma seadme Android-operatsioonisüsteemi värskendusi ja ajakohastage see uusimale versioonile.
 

Miks ma ei saa äppi oma nutitelefoni installida?

Võimalik, et teie seadme omadused ei vasta äpi installimise nõuetele. Veenduge, et

  • teie seadmes töötab Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • teie Google-ID asukoht vastab teie regioonile.

Mis vahe on seadme lähtestamisel ja tavalisel sisselogimisel, mida mõnikord äppi sisselogimiskuval näen? Miks ma pean mõnikord käivitamiskoodi sisestama?

Käivitamine on protsess, mille käigus laaditakse seadmesse vajalikud seaded, et saaksite äppi kasutada. Programm võib taotleda seda protseduuri igal ajal, kuid ainult siis, kui on kahtlus, et teie seade ei vasta turvanõuetele. Lisateavet leiate siit: Kaupmehe veebiportaali juhend > Payment Terminal unbinding.

Soovin äppi kasutada oma poes, et nutitelefoniga pangakaarte aktsepteerida. Millest alustada?

Peaksite pöörduma makseteenuse osutaja poole ja taotlema mobiilimakse (PhonePOS-teenuse) aktiveerimist.

Kust saada äpp nutitelefoniga kontaktivaba kaardi vastuvõtmiseks?

Võite Google Playst äppi otsida ka "Citadele Phone POS" või "tapXphone" nime järgi.

Praegu on äpp saadaval ainult operatsioonisüsteemi Android OS v. 10.0+ jaoks.

Miks ma ei leia äppi tapXphone Google Play poest?

Võimalik, et teie seadme omadused ei vasta äpi installimise nõuetele. Enne äpi otsimist veenduge, et

  • seadmes on Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • teie Google-ID asukoht vastab teie regioonile.

Kuidas ma saan kaupmehe veebiportaalis oma vana nutitelefoni lahti ühendada, et saaksin tapXphoneʼi installida teise nutitelefoni?

Seda protseduuri on üksikasjalikult kirjeldatud siin: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Kui ma töötan kahes jaemüügikohas kahe erineva kaupmehe juures, kas ma saan oma nutitelefoni installida kaks äppi, et mõlemas kohas makseid vastu võtta?

Äppi saab seadmesse installida ainult üks kord.
See, kas saate äpis kasutada eri kontosid või mitte, oleneb sellest, milliseid makseteenuse osutajaid teie tööandjad kasutavad.
Kui makseteenuse osutajad on erinevad, on samas seadmes võimalik kasutada eri kaupmeeste kontosid. Peate lihtsalt sisse logides muutma makseteenuse osutajat.
Kui kaupmehi teenindab sama makseteenuse osutaja, ei toeta äpp eri kontode kasutamist. Saate sõnumi kehtetu kasutajanime või salasõna kohta. Sellises olukorras peate seadme igast kaupmehest (makseterminalist) iga kord lahti ühendama. Vaadake siia: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Miks ma ei näe telefoni äpis kõiki tehinguid?

Äpis näete ainult konkreetse seadmega tehtud jooksva (mitte suletud) tööpäeva toiminguid. Kaupmehe veebiportaalis saate vaadata kõiki tehinguid mis tahes huvipakkuva perioodi ja mis tahes seadme kohta, printida aruandeid, jälgida ja muuta kassapidajate olekut, deinstallida äppi ühest seadmest, et lasta see teise installida.

Miks SMSi/e-kirjaga saadetud salasõna ei tööta äppi sisselogimisel?

SMSi/e-kirja kaudu saabunud salasõna kasutatakse kaupleja veebiportaali sisselogimiseks, mitte äppi sisselogimiseks.
Kui logite äppi esimest korda sisse, on vaikimisi kasutatav parool teie kasutajanimi ( suur- ja väiketähe tundlik). Selle, mida te sisselogimiseks kasutate, määrab makseteenuse osutaja. Lisateabe saamiseks võtke ühendust makseteenuse osutaja klienditoega.

Terminali äppi sisse logides öeldakse, et pean sisestama käivitamiskoodi. Kust ma selle saan? Me pole midagi saanud.

Käivitamis- ja aktiveerimiskoodid saadab süsteem kaupmehe telefoninumbrile või e-posti aadressile, mis on üldjuhul märgitud teenuselepingusse. Telefoninumber või e-posti aadress võib olla erinev ja mitte see, mida te praegu oma seadmes kasutate.

Oleme pangaga lepingu sõlminud. Millal saame koodid terminali aktiveerimiseks?

Äpi aktiveerimiskoodid saadetakse sisselogimisprotsessi ajal (kui seade on edukalt vormindatud).
Aktiveerimiskood saadetakse e-kirja või SMSi teel kaupleja telefoninumbrile (mis on üldjuhul märgitud teenuselepingusse).

Kus asub iOSi operatsioonisüsteemi äpp?

Praegu on äpp saadaval ainult operatsioonisüsteemi Android OS v. 8.0+ jaoks.

Kui ma äppi sisse login, ilmub teade „Kontrollige sisestatud kasutajanime või salasõna õigsust“. Mida ma valesti teen?

Selline olukord võib olla tekkinud mitmel põhjusel.

  • Kui olete makseterminali juba aktiveerinud ja oma vaikesalasõna asendanud, sisestage kindlasti uus salasõna.
  • Kui on veel mõni kassapidaja, kes kasutab seadet sama kasutajanime/salasõnaga, siis kontrollige, kas ta on salasõna muutnud.
  • Kui unustasite pärast äpi aktiveerimist määratud salasõna, taastage vaikesalasõna kaupleja veebiportaalis. Üksikasju saate vaadata siit. Kaupmehe veebiportaali juhend > Äpi parooli lähtestamine.  
  • Kui teie seade on juba ühendatud teise kaupmehega (tema makseterminaliga) ja nad kasutavad seda. Sellisel juhul peate seadme eelmise kaupmehe makseterminalist lahti ühendama. See on võimalik kaupleja veebiportaalis eelmise kaupmehe konto all. Lisateavet leiate siit.
     

Miks ma ei saa äppi teise nutitelefoni installida? Saan teate, et selle seadme jaoks pole saadaval terminali. Mida see tähendab?

Võib eeldada, et taotlesite makseteenuse osutajalt ainult ühe makseterminali. Seetõttu ei saa teie teine seade aktiveerida makseterminali, mida pole olemas (kõik on juba aktiveeritud ja teiste seadmetega ühendatud).
Et teisaldada makseterminal teise nutitelefoni, peate esimese nutitelefoni terminalist lahti ühendama. Seda saab teha kaupmehe veebiportaalis. Lisateavet leiate siit: Kaupmehe veebiportaali juhend > Makseterminali lahtiühendamine.

Miks on PIN-koodi klahvistik erinev tavalisest ATM-i või makseterminali klahvistikust?

PIN-koodi turvaliseks sisetamiseks kasutame virtuaalset klahvistikku, kus numbrid on juhuslikus järjekorras ja eri suuruses. Selle eesmärk on kaitsta pangakaardi omanikku, et PIN-koos ei oleks äratuntav.

Miks klahvistiku numbrite paigutus ja nuppude suurus muutub iga kord kui klient sisestab PIN-koodi?

PIN-koodi turvaliseks sisetamiseks kasutame virtuaalset klahvistikku, kus numbrid on juhuslikus järjekorras ja eri suuruses. Selle eesmärk on kaitsta pangakaardi omanikku, et PIN-koos ei oleks äratuntav.

Millisesse telefoni saab installida äpi tapXphone?

Enne äpi kasutamist veenduge, et

  • teie seadmes töötab Android OS v. 10.0 või uuem,
  • seadmel on sisseehitatud NFC-moodul,
  • seadmesse on installitud Google Play poe äpp.

Need on miinimumnõuded äpi installimiseks. Pärast äpi installimist kontrollib programm siiski teie seadme töökindlust. Kui teie seadme olek ei vasta turvanõuetele, võidakse äpi edasist kasutamist piirata.
 

Rohkem võimalusi

photo

Maksepaketid

Üks kuutasu sinu ettevõttele kõige olulisemate teenuste eest.
Uuri lähemalt
photo

Ettevõtete rahastamine

Vali oma ettevõtte kasvu ja vajaduse jaoks kõige sobilikum rahastusviis.
Uuri lähemalt
photo

X Business pangakaart

Ostu- ja reisikindlustusega pangakaart.
Uuri lähemalt