Mobiiliäpp

Mobiiliäpis saad kasutada meie pangateenuseid sulle mugavaimal ajal ja kohas

photo
icon

Pangakaardid ja kontod

Vaata oma kontojääki ja blokeeri või vabasta oma pangakaart blokeeringust

icon

Touch ID ja Face ID

Kinnita makseid sõrmejäljega või näotuvastusega

icon

Muuda PIN-koodi

Isegi kui oled unustanud oma vana koodi


Mobiiliäpi võimalused

  • Muuda pangakaardi, maksesõrmuse, kleebise või käepaela PIN-koodi isegi kui oled unustanud vana koodi
  • Maksa kasutades telefoninumbrit, pangakontot ei pea teadma
  • Blokeeri või vabasta pangakaart blokeeringust või telli uus kaart
  • Vaata kogutud X REWARDS programmi punkte ja vaheta need auhindade vastu
photo
photo
photo

Tõukemärguanded

Lihtne viis mobiiliäpis viimaste konto uuendustega ja kaarditehingutega kursis olemiseks.


Kuidas aktiveerida

Ava konto ja telli X pangakaart elektrooniliselt

  • Tee endast ja oma isikut tõendavast dokumendist foto
  • Täida kliendiankeet ja telli pangakaart oma postkasti viie tööpäeva jooksul
  • Aktiveeri oma pangakaart mobiiliäpis
photo
photo
photo

X pangakaardid

Vali enda elustiiliga sobivaim X kaart ja naudi arvukaid eeliseid

Vaata lähemalt

* 7–17-aastane noor peab konto avamiseks koos lapsevanemaga pangakontorit külastama. Kui lapsevanem on juba Citadele klient, saab konto avada lapsele elektrooniliselt.

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kuidas saada endale äpi uus versioon?

Mobiiliäpi uus versioon tehakse umbes kuu aja jooksul järk-järgult kõikidele klientidele kättesaadavaks. Kõige mugavam on lülitada sisse Google Play või AppStore'i rakenduste automaatne uuendamine. Kui saadaval on uuendus, värskendab äpp ennast ise. See on kiireim viis uusimate funktsioonide kasutamiseks.

Milliste mobiilseadmete kasutajatele on Citadele uus mobiiliäpp kättesaadav?

Citadele mobilliäppi saavad kasutada Androidi (versioon 0.5 ja uuemad) ja Apple iOSi (versioon 11.0 ja uuemad) operatsioonisüsteemiga seadmete kasutajad.

Millistel juhtudel ei pruugi sõrmejäljega tuvastamise / Touch ID funktsioon mobiiliäpis toimida?

  1. See ei pruugi toimida juhul, kui mobiiliäpp ei tunne sõrmejälge kolm korda järjest ära. Sellisel juhul pakutakse sulle automaatselt PIN-koodi sisestamise võimalust.
  2. iOSi operatsioonisüsteemiga telefoni kasutamise korral võib telefoni operatsioonisüsteem Touch ID funktsiooni blokeerida. See juhtub näiteks siis, kui telefon ei tunne kaheksa korda järjest sõrmejälge ära. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje lugemise funktsiooni mobiiliäpis kasutamiseks see kõigepealt telefonis lahti lukustada.
  3. Kui sa lisad oma telefoni uue sõrmejälje, lülitatakse sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis turvakaalutlustel välja. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis taas aktiveerida, et seda jälle maksete kinnitamiseks kasutada.
     

Mida teha, kui olen vahetanud telefoni, et Citadele äppi hõlpsamini kasutada?

Kui oled hankinud uue telefoni, laadi alla Citadele äpp. Seejärel vajuta sisselogimisnuppu, sisesta internetipanga kasutajanimi ja salasõna ning seadista oma MobileSCAN, st loo äpi PIN-kood ja aktiveeri sõrmejälje või Face ID abil tuvastamine (kui telefon seda toetab). Kui sa oled varem kasutanud telefoniostude tegemiseks Quick Balance'it, pead need funktsioonid uues telefonis taas sisse lülitama.

Veendu, et kõik seotud funktsioonid oleksid vanas telefonis välja lülitatud. Seda saad hõlpsasti teha sätete jaotise alt seadme lahti ühendamise teel (kui sul on vana telefon veel olemas) või internetipanga jaotise „Mobiiliteenused“ alt.

Kas ma pean uute funktsioonide kasutamiseks äpi uuesti alla laadima, kui mul on juba Citadele mobiiliäpp mobiilseadmes olemas?

Kui mobiilseadmes on rakenduste automaatsed uuendused sisse lülitatud, värskendatakse äppi automaatselt. Vastasel juhul saadetakse sulle sõnum, kui Citadele mobiiliäppi saab värskendada.

Kas pärast äpi värskendamist tuleb MobileSCAN ja kiirfunktsioonid uuesti sisse lülitada?

Ei. Äpi värskendamise korral jäävad sinu eelmine MobileSCAN, PIN-kood ja kiirfunktsioonid kehtima. Kui sinu telefon toetab tuvastamist sõrmejälje või Face ID (iPhone'id) abil, saad ka need aktiveerida.

Veel küsimusi
Kuidas saada endale äpi uus versioon?

Mobiiliäpi uus versioon tehakse umbes kuu aja jooksul järk-järgult kõikidele klientidele kättesaadavaks. Kõige mugavam on lülitada sisse Google Play või AppStore'i rakenduste automaatne uuendamine. Kui saadaval on uuendus, värskendab äpp ennast ise. See on kiireim viis uusimate funktsioonide kasutamiseks.

Milliste mobiilseadmete kasutajatele on Citadele uus mobiiliäpp kättesaadav?

Citadele mobilliäppi saavad kasutada Androidi (versioon 0.5 ja uuemad) ja Apple iOSi (versioon 11.0 ja uuemad) operatsioonisüsteemiga seadmete kasutajad.

Millistel juhtudel ei pruugi sõrmejäljega tuvastamise / Touch ID funktsioon mobiiliäpis toimida?

  1. See ei pruugi toimida juhul, kui mobiiliäpp ei tunne sõrmejälge kolm korda järjest ära. Sellisel juhul pakutakse sulle automaatselt PIN-koodi sisestamise võimalust.
  2. iOSi operatsioonisüsteemiga telefoni kasutamise korral võib telefoni operatsioonisüsteem Touch ID funktsiooni blokeerida. See juhtub näiteks siis, kui telefon ei tunne kaheksa korda järjest sõrmejälge ära. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje lugemise funktsiooni mobiiliäpis kasutamiseks see kõigepealt telefonis lahti lukustada.
  3. Kui sa lisad oma telefoni uue sõrmejälje, lülitatakse sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis turvakaalutlustel välja. Sellisel juhul tuleb sõrmejälje funktsioon mobiiliäpis taas aktiveerida, et seda jälle maksete kinnitamiseks kasutada.
     

Mida teha, kui olen vahetanud telefoni, et Citadele äppi hõlpsamini kasutada?

Kui oled hankinud uue telefoni, laadi alla Citadele äpp. Seejärel vajuta sisselogimisnuppu, sisesta internetipanga kasutajanimi ja salasõna ning seadista oma MobileSCAN, st loo äpi PIN-kood ja aktiveeri sõrmejälje või Face ID abil tuvastamine (kui telefon seda toetab). Kui sa oled varem kasutanud telefoniostude tegemiseks Quick Balance'it, pead need funktsioonid uues telefonis taas sisse lülitama.

Veendu, et kõik seotud funktsioonid oleksid vanas telefonis välja lülitatud. Seda saad hõlpsasti teha sätete jaotise alt seadme lahti ühendamise teel (kui sul on vana telefon veel olemas) või internetipanga jaotise „Mobiiliteenused“ alt.

Kas ma pean uute funktsioonide kasutamiseks äpi uuesti alla laadima, kui mul on juba Citadele mobiiliäpp mobiilseadmes olemas?

Kui mobiilseadmes on rakenduste automaatsed uuendused sisse lülitatud, värskendatakse äppi automaatselt. Vastasel juhul saadetakse sulle sõnum, kui Citadele mobiiliäppi saab värskendada.

Kas pärast äpi värskendamist tuleb MobileSCAN ja kiirfunktsioonid uuesti sisse lülitada?

Ei. Äpi värskendamise korral jäävad sinu eelmine MobileSCAN, PIN-kood ja kiirfunktsioonid kehtima. Kui sinu telefon toetab tuvastamist sõrmejälje või Face ID (iPhone'id) abil, saad ka need aktiveerida.

Rohkem võimalusi

photo

X pangakaardid

Tasuta Euroopa maksed ja sularaha väljavõtt automaatidest üle kogu maailma. X REWARDS programmi auhinnad ja allahindlused.
Uuri lähemalt
photo

Makseaksessuaarid

Vali enda lemmik kontaktivaba makseviis: maksesõrmus, käepael või kleebis.
Uuri lähemalt
photo

Väikelaen

Kuni 20 000 eurot sinu eesmärkide täitmiseks.
Uuri lähemalt