https://www.citadele.ee/et/support/online-bank

Küpsiste kasutamise teade

Kasutame oma veebilehel enda ja kolmandate isikute küpsiseid. Küpsiste, mis aitavad, meil veebilehti toimimas ja turvalisena hoida, kasutamine ei vaja sinu nõusolekut. Statistika, analüütiliste ja turunduslike küpsiste puhul vajame sinu nõusolekut, et võimaldada mugavamat veebilehe ja veebipõhiste teenuste kasutamist ning pakkuda sulle kasutusharjumustele vastavat sisu ja teenuseid. Võid kõnealuste küpsiste kasutamisega nõustuda, klõpsates nuppu „Nõustun“, ning samuti võid kõpsiste kasutamise nõusoleku igal ajal tagasi võtta või seda muuta, kasutades selleks järgnevat veebilinki: Küpsiste seaded. Lugege lähemalt: Küpsiste kasutamise tingimused.

Internetipank

Mugav ja turvaline viis oma igapäevatehingute haldamiseks.

photo
icon

Halda oma finantse

Tee makseid ja halda oma pangakaarte.

icon

Allkirjasta taotlusi ja lepinguid

Taotle erinevaid laene, allkirjasta toodete lepinguid.

icon

Halda tuvastamist

Aktiveeri MobileSCAN ja kinnita makseid mugavalt.

Internetipank: sinu isiklik finantsplatvorm

  • Tee välkmakseid.
  • Tee makseid üle kogu maailma.
  • Lisa ja sisesta uusi dokumente.
  • Suhtle pangatöötajaga.
  • Telli uus või asenda vana pangakaart.
  • Telli pangakaart ja seadista internetipank oma lapsele.
  • Taotle laene: väikelaenu, kodulaenu ja teisi laene.
  • Sõlmi kogumiskonto või tähtajalise hoiuse leping.
photo

Mugav ja turvaline ostlemine ning tuvastamine

  • Internetist ostes maksa otse oma pangakontolt.
  • Kasuta MobileSCAN-i, Touch ID-d või Face ID-d sisselogimiseks või maksete kinnitamiskes.
  • Kasuta koodikalkulaatorit lisaautoriseerimisvahendina.
  • Logi sisse kasutades Mobiil ID-d või ID kaarti, et teha piiranguteta makseid.
Vali oma seade
photo
photo

Tõukemärguanded

Lihtne viis mobiiliäpis viimaste konto uuendustega ja kaarditehingutega kursis olemiseks.


Kuidas aktiveerida

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, siis näed oma kasutajanime vajutades ka profiiliikoonile.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda kaugteel uuendada järgnevalt (praegu ainult PIN kalkulaatori või Digipassi puhul):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pane tähele, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja oled panka sellest teavitanud viimase 7 päeva jooksul, ei ole parooli kaugteel uuendamine võimalik.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ajutise koodiga. Kui oled SMS-i kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale.

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool. Korda parooli ja vajuta "Salvesta".

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, äpis seda teha ei saa.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli uuendamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete, sealhulgas telefoninumbri, üle kontrollimiseks ühte järgmistest alternatiivsetest meetoditest:

  1. helista +372 77 00 000.
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart).

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud, järgi juhiseid siin.

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessiooni aegumine - See viga ilmneb siis, kui päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vaheline aeg on liiga pikk.

Vale PIN kood -Ära muretse, see võib juhtuda kõigiga! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti, vajad selle blokeeringust eemaldamiseks Mobiil-ID PUK-koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui saad selle veateate, kontrolli, kas oled oma kasutajanime õigesti sisestanud. Et olla kindel, kasutad õiget nime, loe Kust ma leian oma internetipanga kasutajanime?

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil +372 66 68 888 või loe rohkem siit.

 

Kuidas saan Citadele internetipanka sisse logida?

Internetipanka sisselogimiseks pead õigele väljale sisestama oma kasutajanime ja isikukoodi või mobiiltelefoni numbri. Seejärel vajuta „Jätka“ ja sind suunatakse järgmisesse logimisetappi.

 

 

 

Järgmises etapis näed QR-koodi ja saad oma telefoni tõukemärguande. Kui sellel märguandel klõpsad, avaneb telefonis Citadele äpp. Lõpeta autentimine Face ID, sõrmejälje või PIN-koodi abil. QR-koodi all olev kood täidetakse automaatselt.

 

Pane tähele, millise tuvastusvahendi menüü sa avad! Menüü peab olema sama, mis sinu tuvastusvahendi nimi.

Mis on levinumad põhjused, miks ID-kaardiga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Arvuti ei tuvasta ühendust ID-kaardiga - Veendu, et ID-kaart on õigesti kaardilugejasse sisestatud ja ID-tarkvara on uuendatud. Kontrolli, et ühendus kaardilugeja ja arvuti vahel töötab. Levinuimad selgitused kaardilugeja märgutulukesele on:

  • Tuluke ei põle: arvutil puudub kontakt ID-kaardi lugejaga.
  • Tuluke põleb: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab.
  • Tuluke vilgub: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab ning arvuti püüab aktiivselt kaardilugejalt/kaardilt infot saada.
  • Kui sinu kaardilugejal märgutuli puudub, tuleb sul lihtsalt katse-eksituse meetodil kaardilugeja toimivust testida.

Juhul, kui kaardilugeja ja arvuti vahel ei ole kontakti, proovi kaardilugeja juhe uuesti arvutiga ühendada. Jälgi, et kaardilugeja otsik oleks arvutipesasse lõpuni/sügavalt sisestatud, võimaluse korral proovi, kas mõni teine USB-pesa töötaks paremini.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata ID-kaarti automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta internetipanka sisse logimiseks MobileSCANi. ID-kaardi lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Ära proovi internetipanka sisse logida kasutades privaatset veebisirvimist (inkognito). Kasuta tavalist veebilehe akent ja vaata, kas probleem lahenes.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil +372 66 68 888 või loe rohkem siit.

Kuidas saan oma konto saldot internetipangas kontrollida?

Oma kontojääki saad kontrollida internetipangas. Internetipanka sisse logides näed oma konto saldot avalehel. Pööra tähelepanu kahele reale:
Saldo: see on sinu konto kogusumma, sealhulgas kõikide reserveeritud summadega tehingute eest, mis on toimunud, kuid mida pole veel kontolt üle kantud.
Vaba jääk: sinu konto tegelik summa.
Pea meeles, et need kaks võivad erineda.

Broneeritud summa nägemiseks klõpsa sind huvitaval kontol, et näha oma tehinguid. Samuti võid valida menüüst „Kontod ja kaardid“ ja seejärel soovitud konto.

Klõpsates nupul „Reserveeritud summa“, näed nimekirja tehingutest, mille jaoks raha on reserveeritud, kuid mida pole veel üle kantud. See tähendab, et oled tehingu füüsiliselt teinud, kuid jaemüüja ei ole veel raha ülekandmise taotlust esitanud.

Millised on levinumad probleemid Citadele internetipangaga GO3 abil ühenduse loomisel?

  • Kasutajanimi on blokeeritud
  • Seade on lukustatud
  • Kasutajat ei tuvastata
  • Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi
  • GO3 kalulaatorit ei saa kasutada.
  • Tuvastamine pole lubatud

Kasutajanimi on blokeeritud. Pane tähele, et kui sisestad viis korda vale parooli, blokeeritakse sinu kasutajanimi viieks minutiks. Seejärel võid proovida veel viis korda. Parem on kohe kasutada eemalt parooli vahetamist. Vajuta internetipanga avaekraanil „Unustasin parooli“ ja järgi juhiseid.

Seade on lukustatud. Kui sisestasid koodikalkulaatorilt (GO3) vale koodi, ära sisesta seda rohkem kui viis korda, sest siis sinu seade lukustub! Seadme avamiseks pead panka helistama.

Kasutajat ei tuvastatud: Sisestatud on vale kasutajatunnus või salasõna. Oma internetipanga kasutajatunnuse leiad allkirjastatud avalduselt või Citadele mobiiliäpist vajutades Minu profiil ikoonile. Sinu kasutajatunnus kuvatakse seal. Kui salasõna on vale, kasuta võimalust muuta salasõna panka tulemata - vajuta Unustasid parooli nuppu internetipanga avalehel ja järgi juhiseid.

Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi, kontrolli oma telefoni seadetes, ega panga telefoninumber (29300300) pole sattunud blokeeritud numbrite loendisse. Kui oled oma telefoninumbrit muutnud ja pole sellest panka teavitanud, võta meiega ühendust ja teata meile uus telefoninumber.

Kui muutsid oma telefoninumbrit viimase viie päeva jooksul ja teavitasid panka telefoni teel, helista 77 00 000 uue parooli saamiseks, sest sellisel juhul pole võimalik seda eemalt ise muuta.

GO3 kalulaatorit ei saa kasutada. Kui su GO3 koodikalkulaatoril ei ole töötavat patareid või oled kalkulaatori kaotanud - tule pangaesindusse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID kaart), et saada uus kalkulaator. Kui su kalkulaator on blokeeritud, kuna sisestatud on vale kood, helista meile 77 00 000.

Tuvastamine pole lubatud - sinu GO3 kalkulaator on blokeeritud. Palun võta meiega ühendust helistades 77 00 000 või külasta lähimat pangaesindust uue koodikalkulaatori saamiseks.

Veel küsimusi
Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, siis näed oma kasutajanime vajutades ka profiiliikoonile.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda kaugteel uuendada järgnevalt (praegu ainult PIN kalkulaatori või Digipassi puhul):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pane tähele, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja oled panka sellest teavitanud viimase 7 päeva jooksul, ei ole parooli kaugteel uuendamine võimalik.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ajutise koodiga. Kui oled SMS-i kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale.

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool. Korda parooli ja vajuta "Salvesta".

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, äpis seda teha ei saa.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli uuendamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete, sealhulgas telefoninumbri, üle kontrollimiseks ühte järgmistest alternatiivsetest meetoditest:

  1. helista +372 77 00 000.
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart).

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud, järgi juhiseid siin.

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessiooni aegumine - See viga ilmneb siis, kui päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vaheline aeg on liiga pikk.

Vale PIN kood -Ära muretse, see võib juhtuda kõigiga! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti, vajad selle blokeeringust eemaldamiseks Mobiil-ID PUK-koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui saad selle veateate, kontrolli, kas oled oma kasutajanime õigesti sisestanud. Et olla kindel, kasutad õiget nime, loe Kust ma leian oma internetipanga kasutajanime?

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil +372 66 68 888 või loe rohkem siit.

 

Kuidas saan Citadele internetipanka sisse logida?

Internetipanka sisselogimiseks pead õigele väljale sisestama oma kasutajanime ja isikukoodi või mobiiltelefoni numbri. Seejärel vajuta „Jätka“ ja sind suunatakse järgmisesse logimisetappi.

 

 

 

Järgmises etapis näed QR-koodi ja saad oma telefoni tõukemärguande. Kui sellel märguandel klõpsad, avaneb telefonis Citadele äpp. Lõpeta autentimine Face ID, sõrmejälje või PIN-koodi abil. QR-koodi all olev kood täidetakse automaatselt.

 

Pane tähele, millise tuvastusvahendi menüü sa avad! Menüü peab olema sama, mis sinu tuvastusvahendi nimi.

Mis on levinumad põhjused, miks ID-kaardiga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Arvuti ei tuvasta ühendust ID-kaardiga - Veendu, et ID-kaart on õigesti kaardilugejasse sisestatud ja ID-tarkvara on uuendatud. Kontrolli, et ühendus kaardilugeja ja arvuti vahel töötab. Levinuimad selgitused kaardilugeja märgutulukesele on:

  • Tuluke ei põle: arvutil puudub kontakt ID-kaardi lugejaga.
  • Tuluke põleb: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab.
  • Tuluke vilgub: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab ning arvuti püüab aktiivselt kaardilugejalt/kaardilt infot saada.
  • Kui sinu kaardilugejal märgutuli puudub, tuleb sul lihtsalt katse-eksituse meetodil kaardilugeja toimivust testida.

Juhul, kui kaardilugeja ja arvuti vahel ei ole kontakti, proovi kaardilugeja juhe uuesti arvutiga ühendada. Jälgi, et kaardilugeja otsik oleks arvutipesasse lõpuni/sügavalt sisestatud, võimaluse korral proovi, kas mõni teine USB-pesa töötaks paremini.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata ID-kaarti automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta internetipanka sisse logimiseks MobileSCANi. ID-kaardi lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Ära proovi internetipanka sisse logida kasutades privaatset veebisirvimist (inkognito). Kasuta tavalist veebilehe akent ja vaata, kas probleem lahenes.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil +372 66 68 888 või loe rohkem siit.

Kuidas saan oma konto saldot internetipangas kontrollida?

Oma kontojääki saad kontrollida internetipangas. Internetipanka sisse logides näed oma konto saldot avalehel. Pööra tähelepanu kahele reale:
Saldo: see on sinu konto kogusumma, sealhulgas kõikide reserveeritud summadega tehingute eest, mis on toimunud, kuid mida pole veel kontolt üle kantud.
Vaba jääk: sinu konto tegelik summa.
Pea meeles, et need kaks võivad erineda.

Broneeritud summa nägemiseks klõpsa sind huvitaval kontol, et näha oma tehinguid. Samuti võid valida menüüst „Kontod ja kaardid“ ja seejärel soovitud konto.

Klõpsates nupul „Reserveeritud summa“, näed nimekirja tehingutest, mille jaoks raha on reserveeritud, kuid mida pole veel üle kantud. See tähendab, et oled tehingu füüsiliselt teinud, kuid jaemüüja ei ole veel raha ülekandmise taotlust esitanud.

Millised on levinumad probleemid Citadele internetipangaga GO3 abil ühenduse loomisel?

  • Kasutajanimi on blokeeritud
  • Seade on lukustatud
  • Kasutajat ei tuvastata
  • Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi
  • GO3 kalulaatorit ei saa kasutada.
  • Tuvastamine pole lubatud

Kasutajanimi on blokeeritud. Pane tähele, et kui sisestad viis korda vale parooli, blokeeritakse sinu kasutajanimi viieks minutiks. Seejärel võid proovida veel viis korda. Parem on kohe kasutada eemalt parooli vahetamist. Vajuta internetipanga avaekraanil „Unustasin parooli“ ja järgi juhiseid.

Seade on lukustatud. Kui sisestasid koodikalkulaatorilt (GO3) vale koodi, ära sisesta seda rohkem kui viis korda, sest siis sinu seade lukustub! Seadme avamiseks pead panka helistama.

Kasutajat ei tuvastatud: Sisestatud on vale kasutajatunnus või salasõna. Oma internetipanga kasutajatunnuse leiad allkirjastatud avalduselt või Citadele mobiiliäpist vajutades Minu profiil ikoonile. Sinu kasutajatunnus kuvatakse seal. Kui salasõna on vale, kasuta võimalust muuta salasõna panka tulemata - vajuta Unustasid parooli nuppu internetipanga avalehel ja järgi juhiseid.

Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi, kontrolli oma telefoni seadetes, ega panga telefoninumber (29300300) pole sattunud blokeeritud numbrite loendisse. Kui oled oma telefoninumbrit muutnud ja pole sellest panka teavitanud, võta meiega ühendust ja teata meile uus telefoninumber.

Kui muutsid oma telefoninumbrit viimase viie päeva jooksul ja teavitasid panka telefoni teel, helista 77 00 000 uue parooli saamiseks, sest sellisel juhul pole võimalik seda eemalt ise muuta.

GO3 kalulaatorit ei saa kasutada. Kui su GO3 koodikalkulaatoril ei ole töötavat patareid või oled kalkulaatori kaotanud - tule pangaesindusse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID kaart), et saada uus kalkulaator. Kui su kalkulaator on blokeeritud, kuna sisestatud on vale kood, helista meile 77 00 000.

Tuvastamine pole lubatud - sinu GO3 kalkulaator on blokeeritud. Palun võta meiega ühendust helistades 77 00 000 või külasta lähimat pangaesindust uue koodikalkulaatori saamiseks.

Rohkem võimalusi

photo

Mobiiliäpp

Kasuta pangateenuseid endale mugaval ajal ja kohas. Kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastusega.
Uuri lähemalt
photo

X pangakaardid

Tasuta Euroopa maksed ja sularaha väljavõtt automaatidest üle kogu maailma. X REWARDS programmi auhinnad ja allahindlused.
Uuri lähemalt
photo

Makseaksessuaarid

Vali enda lemmik kontaktivaba makseviis: maksesõrmus, käepael või kleebis.
Uuri lähemalt
photo

Väikelaen

Kuni 20 000 eurot sinu eesmärkide täitmiseks.
Uuri lähemalt