https://www.citadele.ee/et/support/online-bank

Küpsiste kasutamise teade

Kasutame oma veebilehel enda ja kolmandate isikute küpsiseid. Küpsiste, mis aitavad, meil veebilehti toimimas ja turvalisena hoida, kasutamine ei vaja sinu nõusolekut. Statistika, analüütiliste ja turunduslike küpsiste puhul vajame sinu nõusolekut, et võimaldada mugavamat veebilehe ja veebipõhiste teenuste kasutamist ning pakkuda sulle kasutusharjumustele vastavat sisu ja teenuseid. Võid kõnealuste küpsiste kasutamisega nõustuda, klõpsates nuppu „Nõustun“, ning samuti võid kõpsiste kasutamise nõusoleku igal ajal tagasi võtta või seda muuta, kasutades selleks järgnevat veebilinki: Küpsiste seaded. Lugege lähemalt: Küpsiste kasutamise tingimused.

Internetipank

Mugav ja turvaline viis oma igapäevatehingute haldamiseks.

photo
icon

Halda oma finantse

Tee makseid ja halda oma pangakaarte.

icon

Allkirjasta taotlusi ja lepinguid

Taotle erinevaid laene, allkirjasta toodete lepinguid.

icon

Halda tuvastamist

Aktiveeri MobileSCAN ja kinnita makseid mugavalt.

Internetipank: sinu isiklik finantsplatvorm

  • Tee välkmakseid.
  • Tee makseid üle kogu maailma.
  • Lisa ja sisesta uusi dokumente.
  • Suhtle pangatöötajaga.
  • Telli uus või asenda vana pangakaart.
  • Telli pangakaart ja seadista internetipank oma lapsele.
  • Taotle laene: väikelaenu, kodulaenu ja teisi laene.
  • Sõlmi kogumiskonto või tähtajalise hoiuse leping.
photo

Mugav ja turvaline ostlemine ning tuvastamine

  • Internetist ostes maksa otse oma pangakontolt.
  • Kasuta MobileSCAN-i, Touch ID-d või Face ID-d sisselogimiseks või maksete kinnitamiskes.
  • Kasuta koodikalkulaatorit lisaautoriseerimisvahendina.
  • Logi sisse kasutades Mobiil ID-d või ID kaarti, et teha piiranguteta makseid.
Vali oma seade
photo
photo

Tõukemärguanded

Lihtne viis mobiiliäpis viimaste konto uuendustega ja kaarditehingutega kursis olemiseks.


Kuidas aktiveerida

Ei leidnud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Kust leian internetipanga kasutajanime?

Oma internetipanga kasutajanime lõid siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga aktiveerimiseks. Leiad oma internetipanga kasutajanime samast taotlusest jaotises „Audentimisvahendi liik"

Kui hakkasid kliendiks äpi kaudu ja said kaardi posti teel, saadeti kasutajanimi tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sa ei leia taotlust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime, mine Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart).

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, logi sisse, vajuta Minu profiil ikoonile, sealt leiad oma internetipanga kasutajanime.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda eemalt uuendada (praegu ainult kalkulaatori või Digipassi abil):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pea meeles, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja sa oled viimase seitsme päeva jooksul panka eemalt teavitanud, ei saa parooli eemalt uuendada.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ühekordse pääsukoodiga;

4. Kui oled teate kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale;

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool.

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, seda ei saa teha äpis.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli taastamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete kontrollimiseks ühte järgmistest meetoditest:

  1. helista 77 00 000;
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart)

Kuidas saan oma konto saldot internetipangas kontrollida?

Konto saldot saad kontrollida internetipangas. Kui oled internetipanka sisse loginud, näed oma konto saldot avalehel. Pea meeles, et sulle kuvatakse saldo ja saadaolev saldo, mis võivad erineda. Saadaolev saldo on sinu konto tegelik summa. Saldo on kogusumma koos tegeliku saldo ja reserveeritud summadega tehingute eest, mis on toimunud, kuid mida pole veel kontolt üle kantud.

Broneeritud summa nägemiseks klõpsa sind huvitaval kontol ja näed oma tehinguid. Samuti võid valida „Kontod ja kaardid“ ning valida soovitud konto sealt.

Klõpsates nupul „Reserveeritud summa“, näed nimekirja tehingutest, mille jaoks raha on reserveeritud, kuid mida pole veel üle kantud. See tähendab, et oled tehingu füüsiliselt teinud, kuid jaemüüja ei ole veel raha ülekandmise taotlust esitanud.

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessioon aegus - Ajavahemik päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vahel oli liiga pikk.

Vale PIN kood - Seda võib kõigil juhtuda! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti on sul selle blokeeringust eemaldamiseks vaja mobiil-ID PUK koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata mobiili-ID-d automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. Mobiil-ID lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

 

Mis on levinumad põhjused, miks ID-kaardiga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Arvuti ei tuvasta ühendust ID-kaardiga - Veendu, et ID-kaart on õigesti kaardilugejasse sisestatud ja ID-tarkvara on uuendatud. Kontrolli, et ühendus kaardilugeja ja arvuti vahel töötab. Kõige levinumad selgitused kaardilugeja märgtulukesele on:

  • Tuluke ei põle: arvutil puudub kontakt ID-kaardi lugejaga.
  • Tuluke põleb: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab.
  • Tuluke vilgub: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab ning arvuti püüab aktiivselt kaardilugejalt/kaardilt infot saada.
  • Kui sinu kaardilugejal märgutuli puudub, tuleb sul lihtsalt katse-eksituse meetodil kaardilugeja toimivust testida.

Juhul, kui kaardilugeja ja arvuti vahel ei ole kontakti, proovi ID-kaardi lugeja juhe uuesti arvutiga ühendada. Jälgi, et kaardilugeja otsik oleks arvutipesasse lõpuni/sügavalt sisestatud, võimaluse korral proovi, kas mõni teine USB-pesa töötaks paremini.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata ID-kaarti automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. ID-kaardi lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Ära proovi internetipanka sisse logida kasutades privaatset veebisirvimist (inkognito). Kasuta tavalist veebilehe akent ja vaata, kas probleem lahenes.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

Kuidas saan Citadele internetipanka sisse logida?

Internetipanka sisselogimiseks pead õigele väljale sisestama oma kasutajanime ja isikukoodi või mobiiltelefoni numbri. Seejärel vajuta „Jätka“ ja sind suunatakse järgmisesse logimisetappi.

 

 

 

Järgmises etapis näed QR-koodi ja saad oma telefoni tõukemärguande. Kui sellel märguandel klõpsad, avaneb telefonis Citadele äpp. Lõpeta autentimine Face ID, sõrmejälje või PIN-koodi abil. QR-koodi all olev kood täidetakse automaatselt.

 

Pane tähele, millise tuvastusvahendi menüü sa avad! Menüü peab olema sama, mis sinu tuvastusvahendi nimi.

Kuidas saan oma kontode haldamiseks ligipääsu internetipangale?

Kui sul pole veel juurdepääsu internetipangale, siis mine lähimasse pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart). Pangatöötaja vormistab internetipanga lepingu ning sina saad valida kasutajanime ja otsustada, millist tuvastusvahendit kasutada: MobileSCANi, koodikalkulaatorit, Mobiil-ID-d ja/või ID-kaarti

Kui sa ei saa seda ise teha, võib panka tulla sinu volitatud esindaja (notariaalselt tõestatud volituse või varem pangas vormistatud volitusega, mis annab õiguse sõlmida sinu nimel internetipanga lepingut).

Sul pole kontot ega ligipääsu internetipangale. Kui sa soovid tellida pangakaardi ja taotleda ligipääsu internetipangale, siis saad seda teha esindusse tulemata. Lae alla Citadele mobiiliäpp, vali „Hakka panga kliendiks“ ja täida avaldus. Saad tellitud pangakaardi postiga ja ligipääsu internetipanka.

Kui sul on olnud eelevalt ligipääs internetipangale, palun vaata Probleemid internetipanka ligipääsemisel

Veel küsimusi
Kust leian internetipanga kasutajanime?

Oma internetipanga kasutajanime lõid siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga aktiveerimiseks. Leiad oma internetipanga kasutajanime samast taotlusest jaotises „Audentimisvahendi liik"

Kui hakkasid kliendiks äpi kaudu ja said kaardi posti teel, saadeti kasutajanimi tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sa ei leia taotlust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime, mine Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart).

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, logi sisse, vajuta Minu profiil ikoonile, sealt leiad oma internetipanga kasutajanime.

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda eemalt uuendada (praegu ainult kalkulaatori või Digipassi abil):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pea meeles, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja sa oled viimase seitsme päeva jooksul panka eemalt teavitanud, ei saa parooli eemalt uuendada.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ühekordse pääsukoodiga;

4. Kui oled teate kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale;

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool.

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, seda ei saa teha äpis.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli taastamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete kontrollimiseks ühte järgmistest meetoditest:

  1. helista 77 00 000;
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart)

Kuidas saan oma konto saldot internetipangas kontrollida?

Konto saldot saad kontrollida internetipangas. Kui oled internetipanka sisse loginud, näed oma konto saldot avalehel. Pea meeles, et sulle kuvatakse saldo ja saadaolev saldo, mis võivad erineda. Saadaolev saldo on sinu konto tegelik summa. Saldo on kogusumma koos tegeliku saldo ja reserveeritud summadega tehingute eest, mis on toimunud, kuid mida pole veel kontolt üle kantud.

Broneeritud summa nägemiseks klõpsa sind huvitaval kontol ja näed oma tehinguid. Samuti võid valida „Kontod ja kaardid“ ning valida soovitud konto sealt.

Klõpsates nupul „Reserveeritud summa“, näed nimekirja tehingutest, mille jaoks raha on reserveeritud, kuid mida pole veel üle kantud. See tähendab, et oled tehingu füüsiliselt teinud, kuid jaemüüja ei ole veel raha ülekandmise taotlust esitanud.

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessioon aegus - Ajavahemik päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vahel oli liiga pikk.

Vale PIN kood - Seda võib kõigil juhtuda! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti on sul selle blokeeringust eemaldamiseks vaja mobiil-ID PUK koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata mobiili-ID-d automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. Mobiil-ID lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

 

Mis on levinumad põhjused, miks ID-kaardiga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Arvuti ei tuvasta ühendust ID-kaardiga - Veendu, et ID-kaart on õigesti kaardilugejasse sisestatud ja ID-tarkvara on uuendatud. Kontrolli, et ühendus kaardilugeja ja arvuti vahel töötab. Kõige levinumad selgitused kaardilugeja märgtulukesele on:

  • Tuluke ei põle: arvutil puudub kontakt ID-kaardi lugejaga.
  • Tuluke põleb: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab.
  • Tuluke vilgub: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab ning arvuti püüab aktiivselt kaardilugejalt/kaardilt infot saada.
  • Kui sinu kaardilugejal märgutuli puudub, tuleb sul lihtsalt katse-eksituse meetodil kaardilugeja toimivust testida.

Juhul, kui kaardilugeja ja arvuti vahel ei ole kontakti, proovi ID-kaardi lugeja juhe uuesti arvutiga ühendada. Jälgi, et kaardilugeja otsik oleks arvutipesasse lõpuni/sügavalt sisestatud, võimaluse korral proovi, kas mõni teine USB-pesa töötaks paremini.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata ID-kaarti automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. ID-kaardi lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Ära proovi internetipanka sisse logida kasutades privaatset veebisirvimist (inkognito). Kasuta tavalist veebilehe akent ja vaata, kas probleem lahenes.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

Kuidas saan Citadele internetipanka sisse logida?

Internetipanka sisselogimiseks pead õigele väljale sisestama oma kasutajanime ja isikukoodi või mobiiltelefoni numbri. Seejärel vajuta „Jätka“ ja sind suunatakse järgmisesse logimisetappi.

 

 

 

Järgmises etapis näed QR-koodi ja saad oma telefoni tõukemärguande. Kui sellel märguandel klõpsad, avaneb telefonis Citadele äpp. Lõpeta autentimine Face ID, sõrmejälje või PIN-koodi abil. QR-koodi all olev kood täidetakse automaatselt.

 

Pane tähele, millise tuvastusvahendi menüü sa avad! Menüü peab olema sama, mis sinu tuvastusvahendi nimi.

Kuidas saan oma kontode haldamiseks ligipääsu internetipangale?

Kui sul pole veel juurdepääsu internetipangale, siis mine lähimasse pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart). Pangatöötaja vormistab internetipanga lepingu ning sina saad valida kasutajanime ja otsustada, millist tuvastusvahendit kasutada: MobileSCANi, koodikalkulaatorit, Mobiil-ID-d ja/või ID-kaarti

Kui sa ei saa seda ise teha, võib panka tulla sinu volitatud esindaja (notariaalselt tõestatud volituse või varem pangas vormistatud volitusega, mis annab õiguse sõlmida sinu nimel internetipanga lepingut).

Sul pole kontot ega ligipääsu internetipangale. Kui sa soovid tellida pangakaardi ja taotleda ligipääsu internetipangale, siis saad seda teha esindusse tulemata. Lae alla Citadele mobiiliäpp, vali „Hakka panga kliendiks“ ja täida avaldus. Saad tellitud pangakaardi postiga ja ligipääsu internetipanka.

Kui sul on olnud eelevalt ligipääs internetipangale, palun vaata Probleemid internetipanka ligipääsemisel

Rohkem võimalusi

photo

Mobiiliäpp

Kasuta pangateenuseid endale mugaval ajal ja kohas. Kinnita makseid sõrmejälje või näotuvastusega.
Uuri lähemalt
photo

X pangakaardid

Tasuta Euroopa maksed ja sularaha väljavõtt automaatidest üle kogu maailma. X REWARDS programmi auhinnad ja allahindlused.
Uuri lähemalt
photo

Makseaksessuaarid

Vali enda lemmik kontaktivaba makseviis: maksesõrmus, käepael või kleebis.
Uuri lähemalt
photo

Väikelaen

Kuni 20 000 eurot sinu eesmärkide täitmiseks.
Uuri lähemalt