Mobiiliäpp

Mida teha, kui kannan üle või installin äpi uude nutiseadmesse?

Uue nutiseadme ostmise korral pead Citadele mobiiliäpi AppStore'ist või Google Play'st oma uude telefoni alla laadima. Kui äpp on sinu eelmisest telefonist üle kantud (paljud telefonitootjad pakuvad seda võimalust) või laaditakse eelmisest telefonist varundamisfunktsiooni abil, ei tööta paljud äpi standardfunktsioonid täielikult (Touch ID / Face ID, märguanded, laenud jne). Seetõttu peaksid isegi äpi üleviimise korral selle kustutama ja AppStore'ist või Google Play'st uuesti installima. 

Äpi uuesti allalaadimisel pead enne MobileSCANi, biomeetriliste andmete, märguannete ja muude funktsioonide kasutamise uuesti aktiveerimist internetipanga kasutajanime ja salasõnaga sisse logima, sest need funktsioonid toimivad ainult selles äpis, milles nad on aktiveeritud.

Pea meeles, et kui installid MobileSCANi uuesti oma äppi, on tehingulimiit 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Tähtis! Ühe mobiiliäpis tehtud makse limiit on 10 000 EUR, olenemata muudest MobileSCANi limiitidest.

Kui sul on probleeme Citadele mobiiliäppi sisenemisel ja kui näed teavitusi nagu "Kasutaja pole tuvastatud", "Vale kasutajatunnus" või mõni muu analoogne, proovi leida lahendus siit

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?