MobileSCAN

MobileSCANi taasaktiveerimine mobiiliäpis

Kui sul on MobileSCAN juba olemas

Kui võtad suurte limiitidega vana seadme asemel kasutusele uue, tuleb uus seade internetipangas varem registreeritud seadme abil aktiveerida. Sellisel juhul kantakse olemasolevad limiidid automaatselt uude seadmesse üle.

1. Ava Citadele mobiiliäpp ja vajuta nuppu „Logi sisse“.
Kui äpp toodi üle vanast seadmest või taastati varukoopialt, tuleb see desinstallida ja App Store’ist või Google Playst uuesti alla laadida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“.

3. Pärast ühendamist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise aknasse. Vajuta nuppu „Jätka“.

4. Kinnita täpsustatud telefoninumbri õigsust ja vajuta nuppu „Telli tekstsõnum“. Kui telefoninumbrid ei kattu, võta pangaga ühendust ja ajakohasta oma kontaktandmeid.

5. Sinu mobiilseadmesse saadetakse tekstsõnumiga numbriline kood. Kui tekstsõnum ei saabu mõne sekundi jooksul, vajuta nuppu „Telli tekstsõnum uuesti“ (see nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimest saatmiskatset).

6. Sisesta tekstsõnumiga saadud kood mobiiliäppi.

7. Vali viiekohaline PIN-kood, mida soovid edaspidi internetipangaga ühendumiseks kasutada, ja sisesta see mobiilseadmesse.

8. Sisesta PIN-kood veel üks kord, et MobileSCAN aktiveerida.

9. Kui sinu mobiilseadmel on Touch ID või Face ID funktsioon ja sa soovid ühenduda internetipangaga, vajuta nuppu „Ühenda kohe“ ja järgi rakenduses toodud juhiseid.

10. Valmis!

MobileSCANi mobiiliräpid aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiite saab suurendada ainult pangakontorites, välja arvatud siis, kui seade on ebaturvaline.

Oluline teave! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot MobileSCANi limiitide suurusest olenemata.

Korduma kippuvad küsimused
Makselimiidid

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?