Internetipank

Kuidas saan oma kontode haldamiseks ligipääsu internetipangale?

Kui sul pole veel juurdepääsu internetipangale, siis mine lähimasse pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart). Pangatöötaja vormistab internetipanga lepingu ning sina saad valida kasutajanime ja otsustada, millist tuvastusvahendit kasutada: MobileSCANi, koodikalkulaatorit, Mobiil-ID-d ja/või ID-kaarti

Kui sa ei saa seda ise teha, võib panka tulla sinu volitatud esindaja (notariaalselt tõestatud volituse või varem pangas vormistatud volitusega, mis annab õiguse sõlmida sinu nimel internetipanga lepingut).

Sul pole kontot ega ligipääsu internetipangale. Kui sa soovid tellida pangakaardi ja taotleda ligipääsu internetipangale, siis saad seda teha esindusse tulemata. Lae alla Citadele mobiiliäpp, vali „Hakka panga kliendiks“ ja täida avaldus. Saad tellitud pangakaardi postiga ja ligipääsu internetipanka.

Kui sul on olnud eelevalt ligipääs internetipangale, palun vaata Probleemid internetipanka ligipääsemisel

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?