Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata mobiiliäpiga seotud küsimustes?

Millist mobiiliteavitust sa tahad saada?

Kuidas lubada tõukemärguandeid kaardi- või kontotehingute jaoks?

Esiteks pead äppi sisse logima ja seejärel valima „Rohkem“ → „Seaded“ → „Mobiiliteavitused“.

Siin näed mitut liiki märguandeid. Kui kõik märguanded on välja lülitatud, saad need lubada ja vajutada „Salvesta“. 

Kui aga kõik märguanded on aktiivsed, tuleks toimida järgmiselt: 
1) Lülita kõik märguanded välja ja vajuta „Salvesta“.
2) Välju äpist ja sulge see täielikult, nii et seda ei kuvata sinu aktiivsete äppide loendis. 
3) Ava äpp uuesti ja korda kahte esimest sammu, lubades seekord märguanded ja vajutades „Salvesta“. 

Kui avad äpi uuesti, siis peaksid märguanded töötama. Seda saad kontrollida mitmel viisil: 
1) kandes raha, nt üks sent, oma ühelt kontolt teisele; 
2) minnes poodi ja makstes kaardi või telefoniga.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Millist nutiseadet sa kasutad?

Millised on kõige levinumad põhjused, miks minu iOSi nutiseade tõukemärguandeid ei saa?

Mõnikord lakkavad Citadele äpi märguanded töötamast, kui märguanded on kogu seadme jaoks blokeeritud. Märguannete taastamiseks mine jaotisse Settings → Notifications. Leia ja vali loendist Citadele äpp. Veendu, et kõik märguanded oleksid lubatud.

Allikas: https://support.apple.com/guide/iphone/change-notification-settings-iph7c3d96bab/ios

Samuti veendu, et seade ei oleks režiimis Do Not Disturb. Mine Settings → Do Not Disturb. Seal näed, kas see režiim on aktiveeritud.
 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?