Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata maksekaartide küsimustes?

Kuidas kontrollida, kas üks ja sama summa on minu kontolt maha võetud ja broneeritud?

Tehingusummad broneeritakse, kuni tehing on kontol registreeritud, kuid mitte kauemaks kui 16 päeva. 16 päeva pärast tühistatakse broneering automaatselt.
Võib juhtuda, et tehingusumma on kontol registreeritud, kuid broneering jääb alles.
See juhtub kõige sagedamini siis, kui näiteks rendiauto broneeringuks broneeritakse kontol suurem summa ja hiljem registreeritakse kontol väiksem summa. Või näiteks ostate lennupiletid hinnaga 1000 EUR (üks summa), kuid lennufirma esitab tehingu mitme maksena, võttes näiteks viis korda 200 EUR.

Selleks et kontrollida, kas makse on kontolt võetud ja/või kas see on broneeritud, mine internetipanka. Vali „Kontod ja kaardid“ ning leia konto, mis on seotud tehingu eest tasumiseks kasutatud kaardiga.
Kontrolli kahes kohas:
1. Reserveeritud summa
2. Konto väljavõte

Kontrolli jaotises „Saaja/Maksja“, kas näed jaemüüjat, kellele tehingu eest maksid.
Kui raha on kontolt võetud, aga see on endiselt broneeringute all näha, peaksid broneeritud summa tühistamiseks esitama pangale kirjaliku avalduse.

Avalduse esitamiseks sisene internetipanka ja vali "Kirjavahetus pangaga" → "Vabas vormis allkirjastatud avaldus"

Avalduses tuleb täita kõik tärniga tähistatud väljad.
Tekst peab sisaldama teavet tehingu kohta, mille broneerimine on vaja tühistada. Lisa kaardi number, tehingu summa, tehingu kuupäev ja tehingu asukoht (jaemüüja).
Pea meeles, et broneeringu tühistamine ei tähenda, et jaemüüja ei saa tehingut hiljem uuesti esitada.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?