Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, siis näed oma kasutajanime vajutades ka profiiliikoonile.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas sa tead oma internetipanga salasõna?

Kuidas uuendada oma internetipanga salasõna?

Kui oled oma salasõna unustanud, saad seda kaugteel uuendada järgnevalt (praegu ainult PIN kalkulaatori või Digipassi puhul):

1. Mine veebilehele online.citadele.ee ja klõpsa „Unustasid parooli?“.

2. Sisesta oma mobiilinumber. Pane tähele, et sinu telefoninumber peab ühtima pangas registreeritud numbriga (mis on sisestatud sinu kliendiandmetesse). Samuti pea meeles, et kui sinu telefoninumber on muutunud ja oled panka sellest teavitanud viimase 7 päeva jooksul, ei ole parooli kaugteel uuendamine võimalik.

3. Sinu registreeritud ja sisestatud telefoninumbrile saadetakse SMS ajutise koodiga. Kui oled SMS-i kätte saanud, sisesta see kood ekraanil vastavale väljale.

5. Sisesta SMS-kood uuesti ja vali uus parool. Korda parooli ja vajuta "Salvesta".

Tähtis! Parooli saad eemalt muuta ainult internetipanga kaudu, äpis seda teha ei saa.

Kui sa ei saa SMSi, kasuta oma parooli uuendamiseks ja pangas registreeritud kontaktandmete, sealhulgas telefoninumbri, üle kontrollimiseks ühte järgmistest alternatiivsetest meetoditest:

  1. helista +372 77 00 000.
  2. külasta lähimat pangakontorit võttes kaasa isikut tõendav dokument (Pass või ID kaart).

Kui oled oma MobileSCANi PIN-koodi unustanud, järgi juhiseid siin.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?