Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on olemas Citadele mobiiliäpp, siis näed oma kasutajanime vajutades ka profiiliikoonile.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas sa tead oma internetipanga salasõna?

Millised on levinumad probleemid Citadele internetipangaga GO3 abil ühenduse loomisel?

  • Kasutajanimi on blokeeritud
  • Seade on lukustatud
  • Kasutajat ei tuvastata
  • Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi
  • GO3 kalulaatorit ei saa kasutada.
  • Tuvastamine pole lubatud

Kasutajanimi on blokeeritud. Pane tähele, et kui sisestad viis korda vale parooli, blokeeritakse sinu kasutajanimi viieks minutiks. Seejärel võid proovida veel viis korda. Parem on kohe kasutada eemalt parooli vahetamist. Vajuta internetipanga avaekraanil „Unustasin parooli“ ja järgi juhiseid.

Seade on lukustatud. Kui sisestasid koodikalkulaatorilt (GO3) vale koodi, ära sisesta seda rohkem kui viis korda, sest siis sinu seade lukustub! Seadme avamiseks pead panka helistama.

Kasutajat ei tuvastatud: Sisestatud on vale kasutajatunnus või salasõna. Oma internetipanga kasutajatunnuse leiad allkirjastatud avalduselt või Citadele mobiiliäpist vajutades Minu profiil ikoonile. Sinu kasutajatunnus kuvatakse seal. Kui salasõna on vale, kasuta võimalust muuta salasõna panka tulemata - vajuta Unustasid parooli nuppu internetipanga avalehel ja järgi juhiseid.

Kui sa ei saa internetipangaga ühenduse loomiseks koodiga SMSi, kontrolli oma telefoni seadetes, ega panga telefoninumber (29300300) pole sattunud blokeeritud numbrite loendisse. Kui oled oma telefoninumbrit muutnud ja pole sellest panka teavitanud, võta meiega ühendust ja teata meile uus telefoninumber.

Kui muutsid oma telefoninumbrit viimase viie päeva jooksul ja teavitasid panka telefoni teel, helista 77 00 000 uue parooli saamiseks, sest sellisel juhul pole võimalik seda eemalt ise muuta.

GO3 kalulaatorit ei saa kasutada. Kui su GO3 koodikalkulaatoril ei ole töötavat patareid või oled kalkulaatori kaotanud - tule pangaesindusse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID kaart), et saada uus kalkulaator. Kui su kalkulaator on blokeeritud, kuna sisestatud on vale kood, helista meile 77 00 000.

Tuvastamine pole lubatud - sinu GO3 kalkulaator on blokeeritud. Palun võta meiega ühendust helistades 77 00 000 või külasta lähimat pangaesindust uue koodikalkulaatori saamiseks.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?