Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kas autoriseerimisaken avanes?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Kuidas taastada MobileSCANi märguanded tuvastamiseks?

MobileSCANi märguannete taastamiseks logi mobiiliäppi sisse. Klõpsa „Rohkem“ ja seejärel MobileSCANi ikoonil.

Parempoolses ülanurgas on hammasratta ikoon. Kui sellel klõpsad, kuvatakse kõik sinu MobileSCANi seadmed. 

Leia ja vali oma seade ning seejärel vali „Taasta märguanded“. 

Kuidas MobileSCANi tõukemärguanded välja näevad?

Need märguanded näevad välja täpselt samasugused nagu muud Citadele märguanded, kuid kui neile klõpsad, suunatakse sind Citadele äppi.

Citadele äpis tuleb taotlus kinnitada, sisestades viiekohalise MobileSCANi koodi või biomeetrilise tunnuse, näiteks sõrmejälje.

Pärast edukat kinnitamist näed, et saad jätkata.

Kuidas ma tean, kas saan MobileSCANi tõukemärguandeid? 

Märguandeid saad näiteks siis, kui pead internetipanka sisse logides tuvastama ja kinnitama oma isikut. Kui sisestad oma kasutajanime, saadame sinu nutiseadmesse MobileSCANi märguande, mille avamisel saad oma isiku kinnitamiseks sisestada MobileSCANi koodi.
 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?