Interaktiivne abiline

Sul on internetipanga kohta küsimusi?

Millist autoriseerimisvahendit sa internetipanka sisselogimisel kasutad?

Kas proovid esimest korda siseneda internetipanka?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kas autoriseerimisaken avanes?

Milliste tegevustega on sul probleeme?

Mida teha, kui ma ei saa QR-koodi skannida?

Veendu, et kaamera objektiiv oleks puhas ja ruumis oleks piisavalt valgust, ning proovi oma telefon pildile lähemale või sellest kaugemale tuua.

Kui saad tõukemärguandeid, kuid koodi ekraanilt automaatselt ei kopeerita, pead oma telefoni ekraanil kuvatava koodi käsitsi sisestama.

Kui sa pole tõukemärguandeid saanud, veendu, et sellised märguanded ei oleks sinu seadmes blokeeritud. Nende aktiveerimiseks telefonis ava seaded: „Seaded“ → Citadele äpp → „Märguannete aktiveerimine“.

Kui need toimingud ei aita, soovitame sul MobileSCANi tuvastusvahendi uuesti installida.

Pea meeles: kui installid äppi MobileSCANi tuvastusvahendi, on tehingulimiidid 3000 EUR ühe makse kohta ja 3000 EUR päevas. Kui soovid tehingulimiite suurendada, pead pangakontorisse tulema.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?