Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata MobileSCAN autoriseerimisvahendite küsimustes?

Kuidas taastada MobileSCANi märguanded tuvastamiseks?

MobileSCANi märguannete taastamiseks logi mobiiliäppi sisse. Klõpsa „Rohkem“ ja seejärel MobileSCANi ikoonil.

Parempoolses ülanurgas on hammasratta ikoon. Kui sellel klõpsad, kuvatakse kõik sinu MobileSCANi seadmed. 

Leia ja vali oma seade ning seejärel vali „Taasta märguanded“. 

Kuidas MobileSCANi tõukemärguanded välja näevad?

Need märguanded näevad välja täpselt samasugused nagu muud Citadele märguanded, kuid kui neile klõpsad, suunatakse sind Citadele äppi.

Citadele äpis tuleb taotlus kinnitada, sisestades viiekohalise MobileSCANi koodi või biomeetrilise tunnuse, näiteks sõrmejälje.

Pärast edukat kinnitamist näed, et saad jätkata.

Kuidas ma tean, kas saan MobileSCANi tõukemärguandeid? 

Märguandeid saad näiteks siis, kui pead internetipanka sisse logides tuvastama ja kinnitama oma isikut. Kui sisestad oma kasutajanime, saadame sinu nutiseadmesse MobileSCANi märguande, mille avamisel saad oma isiku kinnitamiseks sisestada MobileSCANi koodi.
 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Millist nutiseadet sa kasutad?

Millised on kõige levinumad põhjused, miks minu iOSi nutiseade tõukemärguandeid ei saa?

Mõnikord lakkavad Citadele äpi märguanded töötamast, kui märguanded on kogu seadme jaoks blokeeritud. Märguannete taastamiseks mine jaotisse Settings → Notifications. Leia ja vali loendist Citadele äpp. Veendu, et kõik märguanded oleksid lubatud.

Allikas: https://support.apple.com/guide/iphone/change-notification-settings-iph7c3d96bab/ios

Samuti veendu, et seade ei oleks režiimis Do Not Disturb. Mine Settings → Do Not Disturb. Seal näed, kas see režiim on aktiveeritud.
 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?