Interaktiivne abiline

Vali teema, millest oled huvitatud

Kas tulevane kaardikasutaja on vähemalt 18 aastane?

Kas lapsevanemal või eestkostjal on juurdepääs Citadele internetipangale?

Oma lapsele või hoolealusele konto avamise taotluse esitamine läbi internetipanga

Kui oled panga klient ja sul on kehtiv Eestis väljastatud kodaniku ID-kaart või pass, saad oma lapsele konto avamise taotluse esitada internetipanga kaudu.

Lapsele või hoolealusele konto avamiseks mine internetipanka ja vali „Kirjavahetus pangaga“, seejärel ava tellimisvorm „X smart taotlus alaealisele“.
Pea meeles! Selle taotluse esitamisel saab sinu lapsest (või hoolealusest) AS Citadele Banka klient ja ta saab järgmised pangatooted:

  • arvelduskontoga seotud X smart kaart;
  • juurdepääs internetipangale ja MobileSCANi autoriseerimistööriist;
  • võimalus registreeruda meie püsikliendiprogrammi ja saada auhindu.

Sellesse taotlusprotsessi ei saa kaasata muid teenuseid!

Taotlusvormis saad teavet teenuste kohta, mida sinu laps või hoolealune pärast vormi esitamist saab.

Taotlusvormis palutakse sul sisestada andmed oma lapse või hoolealuse kohta – palun esita täpne teave.

 

 

Palun lisa järgmised isikut tõendavad dokumendid:

  • lapse või hoolealuse isikut tõendava dokumendi koopia (kohustuslik, kui laps või hoolealune on saanud 15-aastaseks);
  • lapse või hoolealuse sünnitunnistuse originaal;
  • lapsevanema passi lehe kujutis, millel on andmed tema laste kohta (ainult juhul, kui on esitatud ka lapse isikut tõendav dokument);
  • eestkostjad peavad esitama kohtulikult kinnitatud eestkoste staatuse või muu eestkosteõigusi kinnitava dokumendi.

Vaatame taotluse läbi kahe tööpäeva jooksul. Saadame internetipanga kasutajanime ja parooli sinu lapse telefoninumbrile.
X kaart ja PIN-kood saadetakse nädala jooksul postiga. Teavitame sind taotluse töötlemise olekust SMSi teel sinu telefoninumbrile.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?