Interaktiivne abiline

Mida teha, kui broneeritud summa pole 15 päeva möödumisel veel tühistatud?

Kui raha on kontolt võetud, aga see on endiselt nähtav broneeritud tehingute all, tuleb broneeringu tühistamiseks pangale internetipanga kaudu avaldus esitada.
Pea meeles, et tehingusummad broneeritakse, kuni tehing on kontol registreeritud, kuid mitte kauemaks kui 16 päeva. 16 päeva pärast tühistatakse broneering automaatselt.

Kui tehingut automaatselt ei tühistata, võta pangaga ühendust ja esita internetipanga kaudu avaldus.

Avalduse esitamiseks sisene internetipanka ja vali „Kirjavahetus pangaga“ → „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“.

Avalduses tuleb täita kõik tärniga tähistatud väljad.
Tekst peab sisaldama teavet tehingu kohta, mille broneerimine on vaja tühistada. Lisa kaardi number, tehingu summa, tehingu kuupäev ja tehingu asukoht (jaemüüja).

Pea meeles, et broneeringu tühistamine ei tähenda, et jaemüüja ei saa tehingut hiljem uuesti esitada.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?