Interaktiivne abiline

Mida teha, kui makse olek on „Tagasi lükatud“?

Internetipangas makse oleku kontrollimiseks mine jaotisse „Dokumentide ajalugu“.

Dokumentide ajaloo avamisel näed viimati panka esitatud dokumentide loendit, sealhulgas makseid. Makse oleku väljaselgitamiseks klõpsa maksel ja paremal pool avanevad makse üksikasjad.

Makse üksikasjad sisaldavad makse olekut ja selle andmise aega. Kui makse on tagasi lükatud, tähistatakse makse tähega R, mis tähendab, et see on tagasi lükatud. 

Tagasilükkamise põhjus on esitatud makse üksikasjades: Info kasutajale. Uue makse tegemiseks kontrolli tagasilükkamise põhjust ja tee vajalikud parandused.

Enam levinud makse tagasilükkamise põhjused:

  • valed makseandmed
  • saaja konto on suletud
  • iga-aastane kliendi küsimustik on täitmata
  • kontrolli sõnumeid pangalt - võimalik, et proovisime sinuga ühendust saada
  • sinu konto jääk on väiksem makse summast
  • sinu konto vahendid ei kata makse summat, kohtutäitur või Maksu-ja Tolliamet on seadnud kontole piirangud ja need on ületatud. 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?