Kuidas taotleda Citadele Phone POS-i?

Kuidas alustada Citadele Phone POS-i kasutamist?

  • Laadi oma Android-telefoni või tahvelarvutisse Citadele Phone POS ja tapXphone äpp
  • Ava Citadele Phone POS äpp ja vali „Sisene”
  • Anna äpile kõik vajalikud juurdepääsuload, tutvu litsentsilepingu tingimustega ja kinnita need
  • Sisesta kasutajanimi, mille said Citadelelt oma e-posti aadressile. Esmakordsel sisselogimisel rakendusse on parool sama mis kasutajanimi
  • Sisesta lähtestuskood, mille said Citadelelt oma e-posti aadressile (mis oli märgitud teenusega liitumise lepingusse)
  • Sisesta aktiveerimiskood, mille said Citadelelt oma e-posti aadressile (mis oli märgitud teenusega liitumise lepingusse)
  • Võid hakata makseid vastu võtma!

Oluline meeles pidada!

  • Ühe seadmega saab siduda vaid ühe terminali.
  • Kui sul on mitu seadet, pead esmalt aktiveerima terminali igas seadmes, kasutades peamise kasutaja kasutajanime ja parooli. Seejärel saad anda seadme teisele kasutajale.
  • Kui seadet hakkab kasutama teine kasutaja, pead kaupmehe portaalis talle esmalt profiili looma, andes talle kasutajanime ja muutes staatuse aktiivseks. Kui kasutaja esimest korda äppi sisse logib, peab parool olema sama mis kasutajanimi. Seejärel saab parooli vahetada.
  • Kui kasutaja on parooli unustanud, saab seda kaupmehe portaalis uuendada. Tuleb arvestada, et uuendatud parooli kasutajale ei saadeta, vaid see on sama mis kasutajanimi.

Kui äpi allalaadimine ei õnnestu:

Veendu, et:

  • seade töötab Android 8.0 operatsioonisüsteemiga või selle uuema versiooniga
  • seade toetab NFC-funktsiooni
  • seadmel on ligipääs Google Play poele

Äppi kasutades ei tohi:

  • välja lülitada äpile algselt antud õigusi
  • lülituda jagatud ekraani režiimile (split screen mode)
  • kasutada foto- või videokaamerat (nii eesmist kui tagumist) nähtavas või varjatud režiimis
  • püüda teha ekraanikuvast pilti või salvestada sellest videot
  • kasutada mobiilseadmete kaugjuhtimisrakendusi (näiteks TeamViewer, AirDroid)
  • lubada äpi tapXphone akna katmine muude rakendus-/süsteemifunktsioonide akendega

Kui ei õnnestu makset vastu võtta

  1. Veendu, et NFC-moodul on aktiveeritud ja rakendusele on antud luba NFC kasutamiseks
  2. Pööra tähelepanu sellele, kas kliendil on kaardil viipemakse märk ja/või palu tal kontrollida, kas viipemakse funktsioon pole välja lülitatud
  3. Võimalik, et maksekaart eemaldati liiga kiiresti. Palu kliendil kaart lähemale asetada ja hoida seda seni, kuni ekraanil kuvatakse kiri, et kaart on edukalt loetud
  4. Kaart pole asetatud NFC-mooduli juurde. Leia seadmel NFC-mooduli asukoht, kus võetakse kaardi lugemiseks vastu kõige tugevam signaal.
  5. Kasutatud maksekaart ei kuulu toetatud maksesüsteemi. Makseterminalis saab arveldada VISA ja Mastercardi kaartidega
  6. Mõni ese võib blokeerida seadme ja maksekaardi vahelist signaali. Eemalda esemed, mis võivad mõjutada maksekaardi töötlemist. Võimalik, et see on näiteks seadme kaitseümbris

Kaupmehe portaalis võid sa:

  1. Lisada uusi kasutajaid ja hallata olemasolevaid
  2. Hallata seadmeid ja terminale, lisada või eemaldada makseterminali ühest mobiilseadmest ja ühendada teise seadmega
  3. Vaadata kõiki äpis tehtud tehinguid

Portaalis registreerumiseks tuleb sisestada

  • kasutajanimi – e-posti aadress, mille esitasid oma avalduses maksekaartide saamiseks ja vastuvõtuseadmete rentimiseks
  • parool – saadetakse e-posti aadressile, mille esitasid oma avalduses maksekaartide saamiseks ja vastuvõtuseadmete rentimiseks

Kui oled unustanud kaupmehe portaali parooli, vali peaaknas parooli uuendamine. Uus parool saadetakse teenusega liitumise taotluses esitatud e-posti aadressile.