Internetipank

Mis on levinumad põhjused, miks ID-kaardiga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Arvuti ei tuvasta ühendust ID-kaardiga - Veendu, et ID-kaart on õigesti kaardilugejasse sisestatud ja ID-tarkvara on uuendatud. Kontrolli, et ühendus kaardilugeja ja arvuti vahel töötab. Kõige levinumad selgitused kaardilugeja märgtulukesele on:

  • Tuluke ei põle: arvutil puudub kontakt ID-kaardi lugejaga.
  • Tuluke põleb: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab.
  • Tuluke vilgub: side arvuti ja kaardilugeja vahel töötab ning arvuti püüab aktiivselt kaardilugejalt/kaardilt infot saada.
  • Kui sinu kaardilugejal märgutuli puudub, tuleb sul lihtsalt katse-eksituse meetodil kaardilugeja toimivust testida.

Juhul, kui kaardilugeja ja arvuti vahel ei ole kontakti, proovi ID-kaardi lugeja juhe uuesti arvutiga ühendada. Jälgi, et kaardilugeja otsik oleks arvutipesasse lõpuni/sügavalt sisestatud, võimaluse korral proovi, kas mõni teine USB-pesa töötaks paremini.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata ID-kaarti automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. ID-kaardi lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Ära proovi internetipanka sisse logida kasutades privaatset veebisirvimist (inkognito). Kasuta tavalist veebilehe akent ja vaata, kas probleem lahenes.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?