Phone POS

Kui panen kaardi nutitelefoni lähedale, ei juhtu midagi ja mõne aja pärast ilmub teade „Tehingu aeg on läbi“. Miks makse läbi ei lähe?

  1. Veenduge, et kaart on tõesti kontaktivaba (tähistatud vastava ikooniga).
  2. Veenduge, et kaart on pandud teie seadme NFC-mooduli lähedale. Lisateavet leiate siit: Citadele Phone POS ja tapXphone kasutusjuhend > Maksete vastuvõtmine.
  3. Võib-olla blokeerib seadme korpus NFC-signaali.
  4. Veenduge, et kaarti ei eemaldata NFC-mooduli lugemisväljast liiga kiiresti.
  5. Võib-olla on kaardi enda antenn kahjustatud (see pole harv juhus, kontrollige kliendiga, kuidas tema kaart teistes makseterminalides töötab).
  6. NFC-moodul võib olla kahjustatud. Võite proovida installida kolmanda isiku äpi, mis on mõeldud NFC-siltide lugemiseks (näiteks see), ja katsetada selle abil NFC toimimist.
     

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?