Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata maksekaartide küsimustes?

Kuidas saan oma maksekaardi interneti kaudu asendada?

Kaardi asendamine toimub siis, kui tellid sama kaardi ja säilitad oma olemasoleva konto. 

Kaarti saab asendada, kui: 

  • kaart on varastatud; 
  • kaart on kadunud; 
  • oled oma PIN-koodi unustanud; 
  • jätsid oma kaardi sularahaautomaati;
  • kaart on aegunud; 
  • kaardiomaniku nimi ja/või perekonnanimi on muutunud;
  • kaart on kahjustatud;
  • on pettusekahtlus;
  • sa pole oma kaarti kätte saanud (pangakontorist või posti teel).

Maksekaardi asendamiseks pead sisenema internetipanka, klõpsama valikul „Kirjavahetus pangaga“ ning valima „Vabas vormis allkirjastatud avaldus“. Lisa järgnev info: märgi kaart, mille soovid asendada, kaardi asendamise põhjus ja uus kaardi kohaletoimetamise aadress.

Pärast andmete sisestamist pead oma avalduse allkirjastama ja esitama. Klõpsa nuppu „Järgmine“ ja kinnita makse oma tuvastusvahendi abil. Dokumentide ajaloo alt saad alati kontrollida, kas sinu taotlus on täidetud.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Selle probleemi lahendamiseks võta meiega ühendust

Kui interaktiivsest abilisest lahendust ei leidnud, võta meiega ühendust helistades (+372) 77 00 000. Pakume sulle muid võimalikke lahendusi.

Kõne ajal kontrollime, helistaja isikut ja konto olemasolu. Panga süsteemides olevat infot vaadates saame sulle anda täpsema vastuse, mida teha edasi.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?