Interaktiivne abiline

Kuidas saame aidata MobileSCAN autoriseerimisvahendite küsimustes?

Kas soovid kasutada Citadele kontosid eraisikuna?

Kas soovid intalleerida MobileSCAN esmakordselt (sul pole MobileSCAN-i varem olnud)?

Kuidas saan äpis MobileSCANi uuesti aktiveerida, kui olen varem MobileSCANi kasutanud?

Kui kasutasid varem seadet, millel on täielikud MobileSCANi limiidid, siis pead uue mobiilseadme ostmisel aktiveerima MobileSCANi internetipanga abil, kasutades oma eelmist täielike MobileSCANi limiitidega seadet. Sellisel juhul salvestab uus seade automaatselt kõik sinu MobileSCANi limiidid. Läbi internetipanga MobileSCANi aktiveerimiseks järgi juhendit, mis on toodud siin.

Kui sul ei ole võimalik oma eelmist MobileSCAN seadet uue aktiveerimiseks kasutada, jätka all toodud juhendi järgi.

1. Ava Citadele äpp ja vali „Logi sisse“.
Kui sinu äpp teisaldati vanast seadmest või taastati varundamisega, tuleb see äpp kustutada ja uuesti AppStore'ist või Google Play'st installida.

2. Sisesta oma kasutajanimi ja salasõna ning vajuta nuppu „Jätka“. Salasõna saamiseks võta ühendust pangaga.

3. Pärast sisselogimist suunatakse sind MobileSCANi aktiveerimise ekraanile.

4. Kontrolli, kas telefoninumber on õige, ja vali „Saada SMS“. Kui number on vale, võta oma kontaktandmete muutmiseks ühendust pangaga.

 

 

 

 

5. Sinu telefoninumbrile saadetakse SMSiga numbriline kood. Kui see ei saabu, vajuta nuppu „Saada SMS uuesti“ (nupp muutub aktiivseks 30 sekundit pärast esimese SMSi saatmist).

6. Sisesta äppi SMSiga saadud kood.

7. Koosta viiekohaline PIN-kood, mida kasutad internetipanka või äppi sisenemiseks ja sisesta see äppi.

8. Sisesta uuesti PIN-kood ja sinu MobileSCAN on aktiveeritud.

9. Kui sinu mobiilseadmel on näo- või sõrmejäljetuvastus ning soovid selle Citadele äpis aktiveerida, klõpsa „Aktiveeri“ ja järgi juhiseid.

10. MobileSCAN on aktiveeritud!

 

 

 

 

 

MobileSCANi mobiiliäpis aktiveerimise korral on ühekordse makse limiit 3000 eurot ja päevalimiit 3000 eurot.

MobileSCANi limiitide suurendamise kohta pangakontorit külastamata leiad juhise siit.

Tähtis! Mobiiliäpi ühekordse makse limiit on 10 000 eurot, olenemata MobileSCANi muude limiitide suurusest.

Lisateave MobileSCANi kohta
Tehingulimiidid

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?

Kas sa tead oma internetipanga kasutajatunnust?

Kust leian internetipanga kasutajanime?

Sinu internetipanga kasutajanimi loodi siis, kui esitasid taotluse Citadele internetipanga avamiseks. Oma internetipanga kasutajanime leiad sama avalduse jaotises “Autentimisseadme liik”. 

Kui hakkasid kliendiks meie mobiiliäpi kaudu, saadeti kasutajanimi sulle tekstisõnumina sinu märgitud telefoninumbrile.

Kui sul on Citadele äpp, siis logi sisse, klõpsa profiiliikoonil ekraani paremas ülanurgas ja sinu internetipanga kasutajanimi kuvatakse sinu nime ja perekonnanime all.

Kui sa ei leia avaldust, mis sisaldab sinu internetipanga kasutajanime ja sul pole võimalust seda oma mobiiliäpist kontrollida, sea sammud Citadele pangakontorisse ja võta kaasa isikut tõendav dokument (pass või ID-kaart) või võta ühendust meie klienditoega helistades +372 77 00 000.

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?