Kindlustus katab:
- tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm);
- lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.
Balcia katab:
- toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 eurot);
- lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 eurot), muud olulised transpordiga seotud kulud;
- piletite vahetuse, 50% varem ostetud piletite ja uute piletite hinnavahest, kuid mitte rohkem kui 200 eurot.
Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.
Balcia-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletite või pardakaardi koopia;
- toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.
Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia);
- uute piletite ostmist tõendavad kviitungid;
- hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.
Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta Balcia-ga ühendust telefonil (+372) 69 91575 või e-posti aadressil citadele@balcia.ee.