https://www.citadele.ee/et/private/x-cards/insurance

Küpsiste kasutamise teade

Kasutame oma veebilehel enda ja kolmandate isikute küpsiseid. Küpsiste, mis aitavad, meil veebilehti toimimas ja turvalisena hoida, kasutamine ei vaja sinu nõusolekut. Statistika, analüütiliste ja turunduslike küpsiste puhul vajame sinu nõusolekut, et võimaldada mugavamat veebilehe ja veebipõhiste teenuste kasutamist ning pakkuda sulle kasutusharjumustele vastavat sisu ja teenuseid. Võid kõnealuste küpsiste kasutamisega nõustuda, klõpsates nuppu „Nõustun“, ning samuti võid kõpsiste kasutamise nõusoleku igal ajal tagasi võtta või seda muuta, kasutades selleks järgnevat veebilinki: Küpsiste seaded. Lugege lähemalt: Küpsiste kasutamise tingimused.

X kaardi kindlustus

X kaardi kindlustus

photo
icon

Reisikindlustus Eestis ja välismaal

icon

Ostukindlustus 120 päeva alates toote ostmisest

icon

Kõik hüvitised sisalduvad kaardi kuutasus

Reisikindlustus

X supreme

X prime

X Infinite

Pereliikmete kindlustus - Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed või lapselapsed koos reisimise korral Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed või lapselapsed koos reisimise korral
Reisikindlustuse kogusumma 75 000 EUR 200 000 EUR 250 000 EUR
Reisikindlustus koduriigis*
Pagasikindlustus:

- hilinemine

- kaotsiminek, kahjustada saamine, vargus

 

-

-

 

250 EUR

1000 EUR

 

500 EUR

1500 EUR

Reisi tühistamine, peatamine - 1000 EUR 1500 EUR
Reisi hilinemine - 250 EUR 500 EUR
Vastutuskindlustus - 10 000 EUR 30 000 EUR
Omavastutus autorendi lepingu alusel - 1500 EUR 1500 EUR
Sport - mäesuusatamine ja lumelauasõit; surfamine; sukeldumine; jahiga, neljarattalise mootorratta, mootorratta või mootorsaaniga sõitmine; jäähoki mäesuusatamine ja lumelauasõit; surfamine; sukeldumine; jahiga, neljarattalise mootorratta, mootorratta või mootorsaaniga sõitmine; jäähoki; suletud suusaradade kindlustus; varustuse kahjustada saamine; suusapassi kindlustus
Ravikulud (erakorraline hambaravi, ravimite ostmine, meditsiiniline evakuatsioon, kodumaale tagasi saatmine, COVID-19) 75 000 EUR 125 000 EUR 225 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 15 000 EUR 30 000 EUR 75 000 EUR
Telli X supreme Telli X prime Loe lisaks

X supreme

Pereliikmete kindlustus -
Reisikindlustuse kogusumma 75 000 EUR
Reisikindlustus koduriigis*
Pagasikindlustus:

- hilinemine

- kaotsiminek, kahjustada saamine, vargus

 
Reisi tühistamine, peatamine -
Reisi hilinemine -
Vastutuskindlustus -
Omavastutus autorendi lepingu alusel -
Sport -
Ravikulud (erakorraline hambaravi, ravimite ostmine, meditsiiniline evakuatsioon, kodumaale tagasi saatmine, COVID-19) 75 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 15 000 EUR
Telli X supreme

X prime

Pereliikmete kindlustus Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed või lapselapsed koos reisimise korral
Reisikindlustuse kogusumma 200 000 EUR
Reisikindlustus koduriigis*
Pagasikindlustus:

- hilinemine

- kaotsiminek, kahjustada saamine, vargus

 

250 EUR

1000 EUR

Reisi tühistamine, peatamine 1000 EUR
Reisi hilinemine 250 EUR
Vastutuskindlustus 10 000 EUR
Omavastutus autorendi lepingu alusel 1500 EUR
Sport mäesuusatamine ja lumelauasõit; surfamine; sukeldumine; jahiga, neljarattalise mootorratta, mootorratta või mootorsaaniga sõitmine; jäähoki
Ravikulud (erakorraline hambaravi, ravimite ostmine, meditsiiniline evakuatsioon, kodumaale tagasi saatmine, COVID-19) 125 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 30 000 EUR
Telli X prime

X Infinite

Pereliikmete kindlustus Abikaasa või elukaaslane, vanemad, alla 21-aastased lapsed või lapselapsed koos reisimise korral
Reisikindlustuse kogusumma 250 000 EUR
Reisikindlustus koduriigis*
Pagasikindlustus:

- hilinemine

- kaotsiminek, kahjustada saamine, vargus

 

500 EUR

1500 EUR

Reisi tühistamine, peatamine 1500 EUR
Reisi hilinemine 500 EUR
Vastutuskindlustus 30 000 EUR
Omavastutus autorendi lepingu alusel 1500 EUR
Sport mäesuusatamine ja lumelauasõit; surfamine; sukeldumine; jahiga, neljarattalise mootorratta, mootorratta või mootorsaaniga sõitmine; jäähoki; suletud suusaradade kindlustus; varustuse kahjustada saamine; suusapassi kindlustus
Ravikulud (erakorraline hambaravi, ravimite ostmine, meditsiiniline evakuatsioon, kodumaale tagasi saatmine, COVID-19) 225 000 EUR
Õnnetusjuhtumid 75 000 EUR
Loe lisaks

* Kohaliku reisi kindlustus kehtib, kui reisid elukohast kaugemale kui 95 km ja tasud vähemalt kahe päeva majutuse eest.

Reisikindlustus kehtib iga reisi esimese 90 päeva jooksul. Reiside arv aastas ei ole piiratud. Reisikindlustuse summasid saavad kasutada alla 80-aastased X kaardi kasutajad (kaasa arvatud). Üle 80-aastased kliendid ei ole kindlustatud.

Reisikindlustuse tingimused

Kaardid X supreme, X prime ja X Infinite


Kaart tagab ravikulude katmise. Hüvitatakse ravikulu ootamatu haigestumise või õnnetusjuhtumi korral välisriigis, sh arstivisiidi, ravimite, erakorralise kirurgia, erakorralise hambaravi, raseduse tüsistuste, meditsiiniliste abivahendite ostmise ja COVID-19 korral.
photo

Kaardid X prime ja X Infinite


Kaart katab reisi ärajäämisega seotud transpordi- ja majutuskulud, kui sa ei saa reisida ootamatu haigestumise või õnnetuse tõttu. Kui pagas hilineb (üle 3 tunni), hüvitatakse esmatähtsate kaupade ost ja reisimiseks mõeldud esemete ost, näiteks kliimaga sobiv riietus või spordivarustuse rent.
photo

Kaardid X prime ja X Infinite


Kindlustus katab kõrgendatud riskiga tegevused kaardi omanikule ja tema pereliikmetele: mäesuusatamine; lumelauasõit; surfamine; neljarattalise ratta, rolleri või mootorrattaga sõitmine; hoki mängimine, allveesukeldumine, jahiga sõitmine.
photo

Kaardid X prime ja X Infinite


Kui Sinu rendiauto saab reisil kahjustada ja oled autot rentides sõlminud kaskokindlustuse lepingu katab kaardikindlustus omavastutuse kuni 1500 EUR ulatuses.
photo

Jalgrattakindlustus

X prime, X Platinum ja X Infinite pangakaardiga kaasnev jalgrattakindlustus

  • Hüvitamisele kuuluvad sinu ja pereliikmetega seotud õnnetused rattareisi ajal
  • Hüvitab jalgrattale tekkinud kahjustused või vargused
  • Katab jalgratturi tervisekahjud või vigastused
  • Hüvitab kolmandale isikule kahju, mis on põhjustatud jalgrattal liigeldes
  • Kehtib ajavahemikus 1. mai – 31. oktoober 2022

Jalgrattakindlustuse tingimused

photo

Ostukindlustus

Kindlustatud riskid Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR

X supreme

X prime

X Infinite

Vargus ja röövimine, kahju 120 päeva ostuhetkest (omavastutus 50 EUR) 10 000 EUR / 750 EUR 20 000  EUR / 1500 EUR 40 000 EUR / 1500 EUR
Kauba tarnimata jätmine (kauba hind peab olema vähemalt 20 EUR) - 500 EUR / 500 EUR 500 EUR / 500 EUR
Pikendatud garantii (toote hind peab olema vähemalt 150 EUR) - 1000 EUR / 1000 EUR 1000 EUR / 1000 EUR
Hinnakaitse (hinnavahe peab olema vähemalt 20 EUR) 300 EUR / 100 EUR 500 EUR / 100 EUR 1500 EUR / 300 EUR
Telli X supreme Telli X prime Loe lisaks

X supreme

Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Vargus ja röövimine, kahju 120 päeva ostuhetkest (omavastutus 50 EUR) 10 000 EUR / 750 EUR
Kauba tarnimata jätmine (kauba hind peab olema vähemalt 20 EUR) -
Pikendatud garantii (toote hind peab olema vähemalt 150 EUR) -
Hinnakaitse (hinnavahe peab olema vähemalt 20 EUR) 300 EUR / 100 EUR
Telli X supreme

X prime

Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Vargus ja röövimine, kahju 120 päeva ostuhetkest (omavastutus 50 EUR) 20 000  EUR / 1500 EUR
Kauba tarnimata jätmine (kauba hind peab olema vähemalt 20 EUR) 500 EUR / 500 EUR
Pikendatud garantii (toote hind peab olema vähemalt 150 EUR) 1000 EUR / 1000 EUR
Hinnakaitse (hinnavahe peab olema vähemalt 20 EUR) 500 EUR / 100 EUR
Telli X prime

X Infinite

Kindlustussumma kokku, EUR / kindlustussumma juhtumi kohta, EUR
Vargus ja röövimine, kahju 120 päeva ostuhetkest (omavastutus 50 EUR) 40 000 EUR / 1500 EUR
Kauba tarnimata jätmine (kauba hind peab olema vähemalt 20 EUR) 500 EUR / 500 EUR
Pikendatud garantii (toote hind peab olema vähemalt 150 EUR) 1000 EUR / 1000 EUR
Hinnakaitse (hinnavahe peab olema vähemalt 20 EUR) 1500 EUR / 300 EUR
Loe lisaks

Ostukindlustuse tingimused

Kaardid X supreme, X prime ja X Infinite

  • Iga ost on kindlustatud varguse või kahjustumise vastu 120 päevaks alates toote ostmisest.
  • Madalaima hinna garantii – kui leiad 30 päeva jooksul pärast ostu identse kauba mõne teise jaemüüja juurest, mis on soodsam kui 20 EUR või rohkem, tagastatakse Sulle kuni 100 EUR suurune hinnavahe. Hinnakaitse kindlustus kehtib kaardi kasutaja koduriigis.
photo

Kaardid X prime ja X Infinite


Selle kaardiga ostetud elektriseadmetele kehtib pärast tootjagarantii lõppemist 1-aastane lisagarantii. Seadme remont või väljavahetamine toimub nii, nagu on ette nähtud tootja garantiis.
photo

Kaardid X prime ja X Infinite


Kui kaupa ei tarnita 90 päeva jooksul pärast ostu ja tasumist, hüvitatakse kauba ostuhind. Kindlustuskaitse kehtib kaubale, mille hind ületab 20 EUR ja mille kohta oled saanud tõendi kauba lähetamise kohta, samuti juhul, kui müüja keeldub kauba eest tasutud summa tagastamisest.
photo

Telli endale X kaart kodust lahkumata

Broneeri aeg kodust lahkumata ja saa Citadele kliendiks juba täna.

Internetipanka ja digiteenuseid saad kasutada kohe

Kaardi saad kätte 5 tööpäeva jooksul posti teel

photo
photo
photo

Klientidele

Telli oma uus X kaart Citadele mobiiliäpist
või internetipangast

Ei ledinud vastust oma küsimusele?

Külasta meie interaktiivset assistenti ja leia vastus oma küsimusele

Interaktiivne klienditugi
Planeeritud reisile ei saa minna või reis tuleb katkestada, sealhulgas COVID-19-sse haigestumise tõttu

Kindlustus katab:
- kliendi või tema pereliikme raske haigus, õnnetus, krooniliste haiguste ägenemine (viimase 3 aasta jooksul ei ole ägenemisi esinenud) ja surm;
- terrorirünnakud, ärajäänud kontserdid, raseduse tüsistused;
- kohtus osalemise vajadus; vajalik kohalviibimine kliendi varale tekitatud kahjude tõttu;
- kui reis katkeb pereliikme raske haiguse, õnnetusjuhtumi, krooniliste haiguste ägenemise (viimase 3 aasta jooksul ei ole ägenemisi esinenud), surma; terrorismi tõttu.

BTA katab:
- broneeritud reisiga seotud kulud (lennupiletid, majutus, sõiduki rent, teatri- või kontserdipiletid reisil elukohariigis);
- reisi katkemise korral uute piletite ostmine, kasutamata ööbimised.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- tühistamist või tühistamise põhjust kinnitav dokument (nt meditsiiniline dokumentatsioon, arsti teatis);
- pereliikmete puhul teie perekondlikku suhet kinnitavad dokumendid;
- reisikulusid kinnitavad dokumendid (hotell, piletid, autorendi leping), reisifirma leping (kui see on olemas);
- reisi katkemise korral uued piletid ja makset kinnitavad dokumendid;
- kui õnnetus juhtus reisil sinu elukohariigis, teave alalise/ametliku elukoha kohta.

! Reisi tühistamine kehtib ka reisidele sinu elukohariigis.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Lennu hilinemine

Kindlustus katab:
- tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm);
- lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.

BTA katab:
- toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 eurot);
- lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 eurot), muud olulised transpordiga seotud kulud.

Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletite või pardakaardi koopia;
- toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.

Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia);
- uute piletite ostmist tõendavad kviitungid;
- hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Hilinenud, kahjustatud pagas

Kindlustus katab:
- pagasi hilinemine sihtkohas üle 3 tunni, lähteriigis üle 10 tunni;
- pagasi kaotsiminek, vargus või kahjustumine, milles on süüdi operaator.

BTA katab:
- esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale vastavate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent;
- elukohariigis pagasi hilinemise eest 25 eurot juhtumi eest;
- remondi- või parandustööd kahjustuste korral.

! Tähtis
- Lennufirma poolt juba kaetud kahjusid ei hüvitata.
- Hüvitise taotlemiseks tuleb võtta ühendust lennujaamaga, et saada dokument, mis kinnitab, et pagas on hilinenud, kahjustatud või kadunud.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- kinnitusdokument;
- pagasipilet;
- kviitungid oluliste asjade kohta, mille ostsite hilinenud pagasi esemete asendamiseks (kui pagas hilines) või foto ning kahjustatud pagasi ostuaasta ja hind.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Varastatud pagas

Mis on kindlustatud?
Pagasi vargus, kui see on kliendi valduses.

BTA katab
- Esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale sobivate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent.

Tähtis!Pagasi vargusest peab politseid teavitama kohe peale varguse avastamist. 

BTA-le on vaja esitada järgnevad dokumendid:
- aruanne politseilt;
- esimese 48 tunni jooksul tehtud ostude kviitungid, mis asendavad varastatud pagasis olevaid esemeid.

Kui kindlustusjuhtum on toimunud, helista BTA abitelefonile: +372 5686 8668, e-post: kahjud@bta.ee.

Toode rööviti või varastati

Hüvitame kahjud, mis on tekkinud kaupade märkamata varguse, sissemurdmise või röövimisega seotud varguse tõttu, kui see juhtum leiab aset 120 päeva jooksul pärast kauba ostmist. Ost peab olema sooritatud asjakohase Citadele X kaardiga.

Tähtis! Politseile tuleb teatada kohe, kui vargust märkad.

BTA-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- ostutšekk;
- politsei aruanne/avaldus varguse või röövimise kohta.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust BTA klienditoega: +372 5686 8668, e-post: kahjud@bta.ee.

Planeeritud reisile ei saa minna või reis tuleb katkestada, sealhulgas COVID-19-sse haigestumise tõttu

Kindlustus katab:
- kliendi või tema pereliikme raske haigus, õnnetus, krooniliste haiguste ägenemine (viimase 3 aasta jooksul ei ole ägenemisi esinenud) ja surm;
- terrorirünnakud, ärajäänud kontserdid, raseduse tüsistused;
- kohtus osalemise vajadus; vajalik kohalviibimine kliendi varale tekitatud kahjude tõttu;
- kui reis katkeb pereliikme raske haiguse, õnnetusjuhtumi, krooniliste haiguste ägenemise (viimase 3 aasta jooksul ei ole ägenemisi esinenud), surma; terrorismi tõttu.

BTA katab:
- broneeritud reisiga seotud kulud (lennupiletid, majutus, sõiduki rent, teatri- või kontserdipiletid reisil elukohariigis);
- reisi katkemise korral uute piletite ostmine, kasutamata ööbimised.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- tühistamist või tühistamise põhjust kinnitav dokument (nt meditsiiniline dokumentatsioon, arsti teatis);
- pereliikmete puhul teie perekondlikku suhet kinnitavad dokumendid;
- reisikulusid kinnitavad dokumendid (hotell, piletid, autorendi leping), reisifirma leping (kui see on olemas);
- reisi katkemise korral uued piletid ja makset kinnitavad dokumendid;
- kui õnnetus juhtus reisil sinu elukohariigis, teave alalise/ametliku elukoha kohta.

! Reisi tühistamine kehtib ka reisidele sinu elukohariigis.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Lennu hilinemine

Kindlustus katab:
- tavalennu hilinemine või ärajäämine kliendist sõltumatul põhjusel (tehnilised probleemid, ilm);
- lendude nihkumised, näiteks kui ei jõua jätkulennule esimese lennu hilinemise tõttu.

BTA katab:
- toitlustamine, hotellimajutus, transport hotelli ja tagasi (päevalimiit 100 eurot);
- lendude nihkumise korral hotellikulud (ühe öö limiit 100 eurot), muud olulised transpordiga seotud kulud.

Nõude esitamisel on oluline võtta ühendust oma lennufirmaga, et saada kinnitus, et lend tühistati või hilines.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
Kui lend hilineb või tühistatakse:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletite või pardakaardi koopia;
- toidu, transpordi ja hotelli kviitungid.

Kui ühe lennu saabumise ja järgmise väljumise aja vahel ilmnes erinevus:
- lennufirma dokument, mis kinnitab, et lend hilines, tühistati või sind ei lastud pardale ja miks;
- piletid (uue pileti, kasutamata pileti või pardakaardi koopia);
- uute piletite ostmist tõendavad kviitungid;
- hotellikulude kviitungid, kui vahepeatuse ajal kasutati hotelli.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Hilinenud, kahjustatud pagas

Kindlustus katab:
- pagasi hilinemine sihtkohas üle 3 tunni, lähteriigis üle 10 tunni;
- pagasi kaotsiminek, vargus või kahjustumine, milles on süüdi operaator.

BTA katab:
- esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale vastavate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent;
- elukohariigis pagasi hilinemise eest 25 eurot juhtumi eest;
- remondi- või parandustööd kahjustuste korral.

! Tähtis
- Lennufirma poolt juba kaetud kahjusid ei hüvitata.
- Hüvitise taotlemiseks tuleb võtta ühendust lennujaamaga, et saada dokument, mis kinnitab, et pagas on hilinenud, kahjustatud või kadunud.

BTA-le tuleb esitada järgnevad dokumendid:
- kinnitusdokument;
- pagasipilet;
- kviitungid oluliste asjade kohta, mille ostsite hilinenud pagasi esemete asendamiseks (kui pagas hilines) või foto ning kahjustatud pagasi ostuaasta ja hind.

Kui on tekkinud kindlustusjuhtum, võta BTA-ga ühendust telefonil +372 5686 8668 või e-posti aadressil kahjud@bta.ee.

Varastatud pagas

Mis on kindlustatud?
Pagasi vargus, kui see on kliendi valduses.

BTA katab
- Esmatarbekaubad, hügieenitarbed, kliimale sobivate riiete ostmisega seotud kulud, telefonilaadija, spordivarustuse rent.

Tähtis!Pagasi vargusest peab politseid teavitama kohe peale varguse avastamist. 

BTA-le on vaja esitada järgnevad dokumendid:
- aruanne politseilt;
- esimese 48 tunni jooksul tehtud ostude kviitungid, mis asendavad varastatud pagasis olevaid esemeid.

Kui kindlustusjuhtum on toimunud, helista BTA abitelefonile: +372 5686 8668, e-post: kahjud@bta.ee.

Toode rööviti või varastati

Hüvitame kahjud, mis on tekkinud kaupade märkamata varguse, sissemurdmise või röövimisega seotud varguse tõttu, kui see juhtum leiab aset 120 päeva jooksul pärast kauba ostmist. Ost peab olema sooritatud asjakohase Citadele X kaardiga.

Tähtis! Politseile tuleb teatada kohe, kui vargust märkad.

BTA-le tuleb esitada järgmised dokumendid:
- ostutšekk;
- politsei aruanne/avaldus varguse või röövimise kohta.

Kindlustusjuhtumi ilmnemisel võta ühendust BTA klienditoega: +372 5686 8668, e-post: kahjud@bta.ee.

Kuhu helistada, kui juhtub õnnetus?

photo

Kui vajad kindlustusspetsialisti nõu, soovid temaga konsulteerida või õnnetusjuhtumist teatada, pöördu AAS BTA Baltic Insurance Company klienditeeninduse poole Citadele klientide ööpäevaringsel tasuta telefonil +372 5686 8668 või saada e-kiri aadressile kahjud@bta.ee.

Täida taotlusvorm veebilehel