Phone POS

Kui ma äppi sisse login, ilmub teade „Kontrollige sisestatud kasutajanime või salasõna õigsust“. Mida ma valesti teen?

Selline olukord võib olla tekkinud mitmel põhjusel.

  • Kui olete makseterminali juba aktiveerinud ja oma vaikesalasõna asendanud, sisestage kindlasti uus salasõna.
  • Kui on veel mõni kassapidaja, kes kasutab seadet sama kasutajanime/salasõnaga, siis kontrollige, kas ta on salasõna muutnud.
  • Kui unustasite pärast äpi aktiveerimist määratud salasõna, taastage vaikesalasõna kaupleja veebiportaalis. Üksikasju saate vaadata siit. Kaupmehe veebiportaali juhend > Äpi parooli lähtestamine.  
  • Kui teie seade on juba ühendatud teise kaupmehega (tema makseterminaliga) ja nad kasutavad seda. Sellisel juhul peate seadme eelmise kaupmehe makseterminalist lahti ühendama. See on võimalik kaupleja veebiportaalis eelmise kaupmehe konto all. Lisateavet leiate siit.
     

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?