Internetipank

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessioon aegus - Ajavahemik päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vahel oli liiga pikk.

Vale PIN kood - Seda võib kõigil juhtuda! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti on sul selle blokeeringust eemaldamiseks vaja mobiil-ID PUK koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui sa oled kliendiks registreerinud läbi mobiiliäpi ei lisata mobiili-ID-d automaatselt sinu internetipanga lepingusse. Palun kasuta MobileSCANi internetipanka sisse logimiseks. Mobiil-ID lisamiseks oma internetipanga lepingusse täiendava autoriseerimisvahendina võta ühendust pangaga ja allkirjasta lepingu lisa.

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil (+372) 666 8888 või loe rohkem siit.

 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?