Internetipank

Mis on levinuimad põhjused, miks Mobiil-ID-ga autentimine/allkirjastamine ebaõnnestub?

Sessiooni aegumine - See viga ilmneb siis, kui päringu algatamise ja PIN-koodi sisestamise vaheline aeg on liiga pikk.

Vale PIN kood -Ära muretse, see võib juhtuda kõigiga! Keskendu ja proovi uuesti. Pea meeles, et kui sisestad PIN2 kolm korda järjest valesti, vajad selle blokeeringust eemaldamiseks Mobiil-ID PUK-koodi.

Telefon ei ole sisse lülitatud - Veendu, et telefon on sisse lülitatud ja levi hea. Kui kõik tundub korras, kontrolli, kas sinu telefoniteenused on näiteks tasumata arvete tõttu piiratud. Kui kõik töötab, oota mõni hetk ja proovi uuesti: on võimalik, et tõrke põhjustasid ajutised leviprobleemid.

Saad veateate vale kasutajanime/parooli kohta - Kui saad selle veateate, kontrolli, kas oled oma kasutajanime õigesti sisestanud. Et olla kindel, kasutad õiget nime, loe Kust ma leian oma internetipanga kasutajanime?

Kui probleemid ei lahene, palun võta ühendust ID abitelefonil +372 66 68 888 või loe rohkem siit.

 

Kas leidsid oma küsimusele vastuse?