Liigu lehe sisu juurde

Klienditoe konsultant

Apply now

Meie hüved

Citadele on Baltikumi panganduse ümberdefineerimisel, innovatsiooni edendamisel ja kasvuvõimaluste loomisel esirinnas. See ootab sind, kui saad osaks meie meeskonnast.

icon

Lisapuhkepäevad

Võta aega, et end laadida nelja täiendava puhkusepäevaga, millele lisandub üks lisapäev vabatahtliku töö tegemiseks, et toetada sinu jaoks kõige olulisemaid algatusi.

icon

Hübriidtöö

Naudi paindlikkust, mis sobib sinu elustiiliga – tööta olenevalt oma töökohast ja kohustustest kuni 50% kodus.

icon

Paindlik tööaeg

Alusta oma päeva siis, kui see sulle kõige paremini sobib, kas kell 8.00 või 9.30, valik on sinu.

icon

Heaolu treeningud

Sinu heaolu on meie prioriteet. Alates joogast ja muudest treeningutest kuni kontoris kasutada oleva massaažitoolini – meie heaolu treeningud on loodud selleks, et aidata sul olla edukas nii füüsiliselt kui ka vaimselt.

icon

Pidev õppimine

Sinu areng toetab meie edu. Eelmisel aastal pühendas meie meeskond koolitustele ja kursustele, oskuste täiendamisele ja karjääri edendamisele 11 100 tundi.

icon

Meie toodete eripakkumised omatöötajatele

Oled juba meie klient või mõtled selleks saada? Naudi meie pangatoodete eripakkumisi, sealhulgas ilma kuutasuta C prime pangakaarti.

Rohkem infot töökohast

icon

Tutvu tööülesannetega

  • Oled klientidega suhtlemisel panga häälekandja, pakkudes neile meeldivat ja professionaalset teenindust. Töö eeldab aktiivset suhtlust klientidega, sealhulgas regulaarset helistamist;

  • Nõustad ja juhendad kliente vastavalt nende vajadustele panga digitaalsetes kanalites (üldtelefon, e-post, Chat), vajadusel ka esinduses kohapeal;

  • Aktiivselt tutvustad ja müüd panga kliendile kõige paremini sobivaid pangatooteid ja -teenuseid. 

icon

Tutvu nõudmistega

  • Sul on varasem töökogemus klienditeeninduses; 

  • Sul on valmisolek aktiivselt helistada klientidele, pakkumisi teha ja suhteid hoida;

  • Omad väga head suhtlemisoskust ja empaatiavõimet; 

  • Sul on väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas; 

  • Sul on hea vene ja inglise keele oskus; 

  • Oled kiire õppija, täpne ja korrekne; 

  • Omad meeskonnatööoskust; 

  • Sul on tugev vastutustunne ja võime töötada pingelistes olukordades; 

  • Vajalik on vähemalt keskharidus; 

  • Kandideerimisel annab eelise eelnev töökogemus finantssektoris või muu valdkonna kõnekeskuses. 

Kas tundsid end ära?

Kandideeri kohe ja liitu enam kui 1300 võimeka Balti kolleegiga

Meie värbamisprotsess

Soovime olla kindlad, et oled kursis, mida värbamisprotsessi ajal oodata. Kui sul on küsimusi või kõhklusi, siis meie talendiotsingu projektijuhid on valmis sind juhendama.

image

Kandideerimine

Tavaliselt alustame CV-de läbivaatamist kahe nädala jooksul pärast esmast töökuulutuse avaldamist. CV-de esitamise perioodil ei pruugi veel vastust tulla.

image

CV-de hindamine

Võtame sinuga ühendust olenemata värbamisprotsessi tulemusest. Kui sa ei ole meie käest e-kirja saanud, tähendab see, et valikuprotsess on veel käimas.

image

Intervjuud

Olenevalt töökoha nõuetest ja spetsiifikast koosneb intervjuude etapp tavaliselt 1-2 vestlusvoorust erinevate osalejatega nt värbaja, värbav juht ning vahel isegi ka tiim. Sageli lisame oma värbamisprotsessi ühe osana ka tööalase ülesande.

image

Otsus

Värbamisprotsessi otsuse kohta antakse sulle alati tagasisidet. Positiivse otsuse korral viiakse läbi soovitajate päring ja taustakontroll. Kui kõik sujub edukalt, teeme sulle tööpakkumise ja loodame, et liitud meiega, et luua uusi võimalusi!

photo
photo

Kandideeri konkursiväliselt

Me kõik oleme seda kogenud. Kui soovid  töötada Citadele grupis, kuid ei leidnud seda, mida otsisid – salvesta oma CV meie süsteemi ning meie abivalmid talendiotsingu projektijuhid võtavad sinuga ühendust.

Lisa oma CV
chat logo